عکسوت؛ عکستو سه سوت چاپ کن

حتما شما هم مانند دیگران توسعه تکنولوژی در اطراف خود را حس میکنید. این روزها همه دست به دست هم دادند و به استقبال انلاین سازی و توسعه کسب و کار های آنلاین رفته اند. کرونا نیز توانسته سرعت بیشتری را به توسعه کسب و کار های آنلاین بدهد و نیاز به فعالیت در این حوزه را بیش از پیش پر رنگ کند. با توسعه تکنولوژی و بهبود روز به روز عکس ها و فیلم ها، مرور و ثبت خاطرات خیلی آسان تر از گذشته شده است. شما به راحتی می توانید عکس های خود را با بهترین کیفیت ثبت کرده و به راحتی آن ها را چاپ کنید. در این مقاله قصد داریم خاطراتتان را با یک اپلیکیشن چاپ آنلاین زیباتر کنیم. با معرفی و بررسی اپلیکیشن عکسوت همراه چیکاو باشید.

عکسوت چیست؟

شاید در گذشته چاپ کردن عکس و تحویل درب منزل حتی بدون تماس کمی دور از تصور بوده است. اما امروزه با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و توسعه اپلیکیشن ها، برنامه هایی ساخته شده اند که کار های شما را به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک به سرانجام می رساند. عکسوت اپلیکیشنی است که خدمات چاپ عکس را به سادگی برایتان انجام داده و درب منزل به شما تحویل می دهد.

 

خدمات عکسوت

اپلیکیشن عکسوت خدمات مختلف چاپ عکس را در قالب اپلیکیشن فراهم کرده. از جمله خدمات اپلیکیشن عکسوت می توان به چاپ عکس، چاپ پولاروید، چاپ تخته شاسی، قاب عکس، ماگ، مگنت، نی نی نامه، آلبوم عکس،کتاب عکس، تقویم، دکوراتیو و چاپ عکس بر روی تیشرت اشاره کرد. تمامی این خدمات به صورت غیر حضوری انجام شده و در هر کجای ایران باشید می توانید به راحتی عکس خود را دریافت کنید.

نگاهی به اپلیکیشن عکسوت

 

رابط کاربری اپلیکیشن عکسوت

طراحی اپلیکیشن عکسوت بسیار حرفه ای و مناسب با خدماتی است که ارائه می دهند. اپلیکیشن عکسوت با استفاده از یک منوی دسترسی در پایین صفحه، استفاده می کند که طراحی آن را قبلا در سایر اپلیکیشن ها مشاهده کرده ایم. صفحه اصلی عکسوت، تنها شامل لوگو و پس زمینه پویای آن می شود. هر چند جای خالی نمایش محصولات و خدمات در صفحه اصلی اپلیکیشن حس می شود اما سازنده با قرار دادن یک مسابقه زیبا هدایایی را به کاربران ارائه می کند. کافیست بر روی نقاشی های بدون رنگ لمس کرده و آن ها رنگی کنید تا عکسوت به شما جایزه دهد. گرچه این خلاقیت استفاده از سبک بازی در صفحه اصلی، تحسین برانگیز است اما بایستی اولویت سنجی شود. به دلیل اهمیت خدمات عکسوت، بهتر است صفحه اصلی به بخش خدمات یا بخش ارجاع به سایر قسمت ها مانند بخش امتیاز گیری اختصاص داده شود.

سازنده در تمامی بخش ها سعی کرده پویایی پس زمینه را حفظ کند که علاوه بر ایجاد تجربه کاربری مناسب، توانسته حس اعتماد را با طراحی بی نظیر خود در بخش های مختلف، تقویت کند.

خانه: در این بخشش لوگوی عکسوت به همراه پس زمینه پویای آن دیده می شود. با کلیک بر روی نقاشی ها و رنگی کرده آن ها به 

محصولات: در این بخش تمامی خدمات عکسوت رو می توانید مشاهده کرده و سفارش دهید.

سبد خرید: هر سفارشی که آماده داشته باشید، در این بخش قابل مشاهده است.

پروفایل: این بخش مختص حساب کاربری شما است که امکان مدیریت سفارش های قبلی تان را نیز فراهم می سازد.

عکسوت: در این بخش اطلاعات و راه های ارتباطی با عکسوت قابل مشاهده است.

چگونه سفارش چاپ عکس خود را ثبت کنم؟

شما کافیست تنها وارد اپلیکیشن شده، با ورود به بخش محصولات، خدمات مورد نظرتان را انتخاب کرده، سپس عکس خود را آپلود کنید و پس از تکمیل فرم سفارش (نام و نام خانوادگی، آدرس و…) هزینه را پرداخت کنید. سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید و لذت ببرید.

برای خدمات های مختلف، استاندارد های موجود (اندازه و قاب تصاویر) در اپلیکیشن نمایش داده می شود که می توانید متناسب با نیاز خود آن ها را انتخاب کنید. این نکته را در نظر بگیرید برای بهبود کیفیت چاپ، حتما تصاویر با کیفیتی را در هنگام سفارش ارسال کنید.

 

جمع بندی

اگر علاقه مند به چاپ عکس هایتان هستید، عکسوت گزینه ای بسیار عالی برای چاپ عکس هایتان است. مخصوصا در این شرایط حساس کرونایی که سفارش حضوری می تواند جان شما را به خطر بیاندازد، عکسوت راه حلی مناسب برای پاسخ دهی به نیاز شما است. جدید ترین نسخه اپلیکیشن عکسوت را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

عکسوت – چاپ عکس آنلاین

قیمت: رایگان

سازنده: Pixel Group

سیستم عامل: اندروید

نسخه: 2.0.0

حجم: 14 مگابایت

دریافت برنامه/بازی عکسوت - چاپ عکس آنلاین از بازار

 

 

84%
عالی

عکسوت؛ عکستو سه سوت چاپ کن

اپلیکیشن عکسوت خدمات مختلف چاپ عکس را در قالب اپلیکیشن فراهم کرده. از جمله خدمات اپلیکیشن عکسوت می توان به چاپ عکس، چاپ پولاروید، چاپ تخته شاسی، قاب عکس، ماگ، مگنت، نی نی نامه، آلبوم عکس،کتاب عکس، تقویم، دکوراتیو و چاپ عکس بر روی تیشرت اشاره کرد. تمامی این خدمات به صورت غیر حضوری انجام شده و در هر کجای ایران باشید می توانید به راحتی عکس خود را دریافت کنید.

دانلود اپلیکیشن
عکسوت؛ چاپ آنلاین عکس
  • رابط کاربری
  • سرعت
  • امکانات
  • کارایی
  • طراحی المان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.