نقد و بررسی آپارات فیلیمو ؛ پرطرفدارترین برنامه مشاهده فیلم و سریال

رسانه چیکاو – برنامه آپارات فیلیمو اولین اپلیکیشن ایرانی برای مشاهده آنلاین انواع فیلم ها وانیمیشن های دنیا است. با گسترش شبکه اینترنت در تمام نقاط کشور، صبا ایده با توجه به نیاز مردم اپلیکیشنی را طراحی کرد که امکان نمایش جدیدترین فیلم های جهان را به کاربران می دهد. صبا ایده، سرویس پخش فیلم و انیمیشن را به صورت آنلاین را بعد از ارائه ی سرویس های اینترنتی کلوب و آپارات، برای اولین بار در ایران ارائه کرد. این اپلیکیشن در بهمن ماه سال 1393 به طور رسمی در ایران شروع به کار کرد که اکنون در پلتفرم های ویندوز،اندروید و ios توسعه یافته است. با بررسی برنامه آپارات فیلیمو همراه رسانه چیکاو باشد.

رابط کاربری اپلیکیشن فیلیمو به قدری ساده و زیباست که باعث ایجاد تجربه ای لذت بخش شده که کاربران را به دیدن فیلم ترغیب می کند. تم رنگی استفاده شده در اپلیکیشن فیلیمو همانند وب سایت آن زرد و سفید می باشد. یکی از ویژگی های مثبت برنامه فیلیمو،همگام سازی کیفیت پخش فیلم با سرعت اینترنت است. این اپلیکیشن در گذشته دارای نواقص زیادی بوده است که در گذر زمان بسیاری از این مشکلات رفع شد.

در حال حاضر امکان مشاهده بیش از 10,000 فیلم مختلف در این اپلیکیشن فراهم شده که با خرید اشتراک فیلیمو میتوان فیلم های مورد نظر را  دانلود کرده و به صورت آفلاین آن ها را تماشا کرد. البته این نکته نیز فراموش نشود مشاهده فیلم ها به صورت آنلاین نیز نیازمند خرید اشتراک است. برای استفاده کامل از امکانات برنامه فیلیمو بعد از دانلود آن بر روی گزینه  «ورود و یا ثبت نام» کلیک کرده و در صفحه جدیدی که پیش‌روی شما قرار می گیرد، اطلاعات خود را وارد کنید. چنانچه قصد ایجاد اکانت فیلیمو ندارید می توانید از گزینه «بعدا» استفاده کنید. در قسمت بالای صفحه اصلی این برنامه می توانید تنظیمات مربوط به حساب کاربری خود را انجام دهید. همچنین در این قسمت امکان تیره کردن پس زمینه اپلیکیشن آپارات فیلیمو قرار دارد. بعلاوه در سمت چپ قسمت فوقانی یک علامت ذره بین برای جستجو جهت پیدا کردن فیلم، سریال یا انیمیشن مورد نظر نیز طراحی شده است. در قسمت ویترین این برنامه فیلم ها، انیمیشن ها و سریال های مختلفی پیشنهاد می شود اما اگر دوست دارید از دسته بندی خاصی برای تماشای فیلم مورد علاقه خود استفاده کنید و یا به دنبال دسته مشخصی هستید، می توانید از بخش دسته بندی در منوی دسترسی پایین استفاده کنید.

نقد و بررسی برنامه آپارت فیلیمو + دانلود | رسانه چیکاو

 با انتخاب هر مورد شما می توانید زبان فیلم (دوبله فارسی یا زبان اصلی با زیرنویس فارسی)، خلاصه ای از فیلم یا سریال ( به صورت متن و یا در قالب یک فیلم کوتاه با عنوان پیش نمایش)، مدت زمان پخش، سال تولید و کشور تولید کننده، میزان امتیاز، نظرات کاربران و میزان رضایت آنها، نام عوامل سازنده و بازیگران، ژانر فیلم و جوایزی که تا کنون کسب کرده است را مشاهده کنید. بالای صفحه سمت چپ به ترتیب آیکون های اشتراک گذاری لینک فیلم، دانلود فیلم و ذخیره فیلم قرار دارد. 

برای دانلود یا ذخیره کردن فیلم یا سریال مورد نظر حتما باید حساب کاربری فیلیمو داشته باشید. شما می‌توانید فیلم ها و سریال های مورد نظر خود را دانلود کرده و در هر زمان که قصد داشتید از بخش گالری آفلاین خود به به تماشای آن بپردازید. گالری آفلاین در پایین صفحه و در سمت چپ آن تعبیه شده است. در زمان پخش شما می توانید نور صفحه نمایش را تغییر دهید و فیلم را عقب و جلو کرده یا پخش آن را متوقف کنید.

نقد و بررسی برنامه آپارت فیلیمو + دانلود | رسانه چیکاو

اپلیکیشن آپارات فیلیمو یک آرشیو کامل از فیلم، سریال و انیمیشن است که برخی از فیلم ها و سریال های ایرانی را در دسته ای با نام  مخصوص ناشنوایان قرار داده است تا ناشنوایان نیز امکان استفاده از این برنامه را داشته باشند. بعلاوه در قسمت های مختلف برنامه فیلیمو توضیحاتی به عنوان راهنما به چشم می‌خورد که باعث بهبود عملکرد این محصول شده است. 

شما می توانید اپلیکیشن آپارات فیلیمو را به صورت رایگان از طریق باکسی که در زیر قرار دادیم دانلود کنید.

فیلیمو

قیمت: رایگان

سازنده: صبا ایده

سیستم عامل: اندروید

حجم: 17 مگابایت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. Kamalazymy می گوید

    مسئول محترم .باسلام وتبریک سال نو
    جناب این برنامه دیگه خستم کرده ازشماخواهش میکنم ب من کمک کنیدتابتونم
    چند سریال وفیلم دانلودکنم .
    مثل یاغی،پوست شیر،نیسان آبی،وغیره
    ممنون