گفته شده  گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا برای اولین بار در نسخه ۱ ترابایتی نیز عرضه می شود

دور دیگری از تصاویر گلکسی اس 22 اولترا در طبیعت منتشر شده است. این تصاویر نیز مانند قبل، تصاویر یک گوشی واقعی نیست، بلکه تصاویری از ماکت این گوشی هوشمند است، اما با این وجود، هدف آن نشان دادن ظاهر گوشی است. دیدن مجموعه‌ای از تصاویر گلکسی اس 22 اولترا واقعی و تنها دیدن دوربین‌های مناسب در جای خود خوب است. با این حال، در اینجا نگاهی به نوع نقره ای گلکسی اس 22 اولترا، در کنار نمونه مشکی داریم. قلم اس پن نیز در داخل بدنه آن قرار دارد. همراه چیکاو باشید.

در اخبار مرتبط گفته شده که سامسونگ قصد دارد یا  گلکسی اس ۲۲ اولترا را در نسخه ۱ ترابایتی نیز عرضه کند. بدون شک اگر این خبر صحت داشته باشد و سامسونگ نسخه‌ای از گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا را با حافظه ذخیره سازی داخلی ۱ ترابایتی روانه بازار کند، این دومین گوشی سامسونگ با ظرفیت ۱ ترابایت خواهد بود. بنابراین این گوشی اولین دستگاه این برند پس از گوشی هوشمند ۱۲ گیگابایت + ۱ ترابایت گلکسی اس ۱۰ پلاس، در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

پورت شارژر گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا - چیکاو

در حال حاضر تعداد انگشت شماری تلفن با ظرفیت حافظه ذخیره سازی داخلی ۱ ترابایتی در بازار وجود دارد که ازجمله می‌توان از گوشی هوشمند آیفون ۱۳ پرو مکس اپل (iPhone 13 Pro Max)، گوشی آیفون ۱۳ پرو اپل (iPhone 13 Pro) و همچنین در نهایت از گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو (Realme GT 2 Pro) نام برد که انتظار می‌رود تا این گوشی هوشمند ریلمی نیز با حافظه ذخیره سازی ۱ ترابایتی در ویترین فروشگاه‌ها ظاهر شود.

پنل پشتی گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا - چیکاو

در مورد این گوشی ۱ ترابایتی نکته قابل توجه این است که هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ برخی از ویژگی‌های ویدئو محور را با نوع ۱ ترابایتی عرضه می‌کند یا خیر. به عنوان مثال می‌توان به گوشی سری ۱۳ پرو اپل اشاره کرد که می‌تواند ProRes 4K  را با حداکثر سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با ۲۵۶ گیگابایت ضبط کند. البته فقط برای نسخه‌های ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی این موضوع صدق می کند اما برای نسخه‌ ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی‌ها فقط فرمت 1080P با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه در نظر گرفته شده است و این نسخه از گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل فقط  به همین میزان سرعت محدود گردیده‌اند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.