گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو در سه نسخه عرضه می شود

تاکنون خبرهای بسیار زیادی در مورد گوشی‌های سری ریلمی جی تی ۲ منتشر شده است و همچنین تیزرهای زیادی را نیز که در این مورد منتشر شده اند، نیز مشاهده کرده‌ایم. تا این لحظه چه در تیزرها یا رندرهایی که از این اسمارت فون‌های آینده ریلمی در دسترس قرار گرفته یا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده‌اند، از گوشی‌های سری جی تی ۲ آینده ریلمی طراحی‌های متفاوتی را دیده‌ایم و به نظر می‌رسد دلیل آن این است که ریلمی در حال آماده‌سازی سه گوشی متمایز از نسخه ریلمی جی تی ۲ پرو این برند است. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند جی تی ۲ ریلمی ازجلمه گوشی‌هایی است که خبرهای ان مشتاقانه دست به دست شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. به گفته‌ی افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری @OnLeaks، باید شاهد یک نسخه از گوشی جی تی ۲ پرو معمولی باشیم و علاوه بر آن یک نسخه گوشی ریلمی جی تی ۲ پرومستر ادیشن (Realme GT 2 Master Edition) و همچنین علاوه بر این دو نسخه از این گوشی هوشمند ریلمی، در نهایت شاهد حضور یک نسخه سوم هم از این تلفن همراه جی تی ۲ پرو برند ریلمی در کنار آن دو نسخه باشیم که روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد و کاربران می‌توانند با خیال راحت و فراغ بال هر کدام را که تشخیص دادند بهتر می‌تواند نیازهای آنان را برطرف کند، انتخاب و خریداری کنند.

این گوشی نسخه سوم ریلمی جی تی ۲ پرو نیز قرار است تا تحت عنوان گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو کمرا (GT 2 Pro Camera ) در دسترس خریداران قرار گیرد. این نسخه از گوشی جی تی ۲ پرو ریلمی همان طور که از نام آن پیدا است بیشتر بر روی کیفیت دوربین متمرکز خواهد شد تا بتواند عکس ها و ویدیوهایی بسیار بهتر از دیگر نسخه‌ها را به کاربران ارائه دهد. این‌ها دستگاه‌هایی متمایز خواهند بود و باید دید که آیا همه این اسمارت فون‌ها با نسخه‌های متعدد در تاریخ ۴ ژانویه عرضه می‌شوند یا در تاریخ‌های بعدی و در رویدادهای جداکانه بر روی سن خواهند آمد و رخ‌نمایی خواهند کرد.

گوشی جی تی ۲ پرو زرد - چیکاو

اوایل امروز، برند ریلمی یک بیانیه مطبوعاتی را منتشر کرد و می گوید که گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو مستر ادیشن ( Realmi GT 2 Pro Master Edition) را با رنگ سفید و با مواد بیوپلیمری عرضه خواهد کرد که آن را شبیه کاغذ آن نشان می‌دهد. همچنین رندرهایی از جی تی ۲ پرو با منظره یابی ویزور دوربین در پنل پشتی این گوشی هوشمند ریلمی به اشتراک گذاشته شده است که گمان می‌رود نوع این گوشی هوشمند همان نسخه گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو کمرا پرفورمنس باشد. همچنین انتظار می‌رود که گوشی ریلمی جی تی ۲ غیر پرو نیز در آینده در هند عرضه شود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.