گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا با پشتیبانی از قلم اس پن جایگزین گوشی های سری نوت می شود

سامسونگ در اواسط دسامبر (اوایل دی ماه ۱۴۰۰) از سری گلکسی اس ۲۲ رونمایی خواهد کرد. این سری جدید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از جدیدترین تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام استفاده خواهد کرد. این سری پرچمدار جدید دارای سه مدل از جمله گلکسی اس ۲۲ اولترا ( Samsung Galaxy S22 Ultra)، گلکسی اس ۲۲ پلاس  (Galaxy S 22 Plus) و گلکسی اس ۲۲ استاندارد (Galaxy S 22) خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

البته دو مدل اول با دوربین‌های بهتر و سایر ویژگی‌ها موقعیت بالاتری خواهند داشت. با این حال، جذاب‌ترین گوشی هوشمند در میان گوشی‌های سه گانه سری گلکسی اس ۲۲، همان مدل برتر سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا است. با نگاهی به ویژگی‌ها و طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا، این دستگاه به احتمال زیاد جایگزین سری گلکسی نوت خواهد شد.

قلم S Pen سامسونگ قبلاً یکی از ویژگی‌های سری گلکسی نوت بود. با این حال، مدل اولترا سری گلکسی اس اکنون از این ویژگی استفاده می‌کند. علاوه بر این، ظاهر کلی «مربعی» سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا آن را شبیه یک گوشی هوشمند نوت می‌کند. مدل کلی تا حد زیادی سبک طراحی سری Note اصلی را ادغام می‌کند. بدنه بسیار محکم است و قسمت پایینی آن دارای یک پورت ذخیره‌سازی قلم اس پن است.

مجموعه جدیدی از رندرهای Letsgodigital نشان می‌دهد که طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ کاملاً با گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ متفاوت است. در قسمت جلویی این دستگاه از طراحی هایپربولوئید استفاده شده است. با این حال، گزارش‌های متناقضی در مورد طراحی صفحه نمایش وجود دارد.

گزارش‌های اولیه ادعا می‌کنند که این دستگاه از طراحی صفحه نمایش با حفره هول پانچ در قسمت وسط ضلع بالای نمایشگر عرضه خواهد شد. با این حال، گزارش اخیر از Letsgodigital ادعا می‌کند که سامسونگ از طراحی بریدگی قطره‌ای در گلکسی اس ۲۲ اولترا استفاده خواهد کرد. صرف نظر از طراحی، ناچ یا بریدگی نیز کوچک بوده  و حاشیه‌ها هم فوق العاده باریک خواهند بود که این موارد به صفحه نمایش جلوه‌ای عالی می‌دهند.

 گلکسی اس ۲۲ اولترا سفید و مشکی و قرمز - چیکاو

درست مانند گزارش‌ها و خبرهایی که برای صفحه نمایش منتشر شده‌اند، گزارش‌های متناقضی در مورد طراحی عقب نیز وجود دارد. گزارش قبلی نشان می‌دهد که گلکسی اس ۲۲ اولترا  از طراحی پشتی شکل P استفاده می‌کند. متعاقباً گزارش دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه طراحی دوربین عقب مانند «II»  خواهد بود، یعنی دارای دو ستون مستقل است.

با این حال، آخرین گزارش ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند از هیچ یک از این طراحی‌ها استفاده نخواهد کرد. بنابراین باید منتظر ماند تا گزارش‌های موثق و مورد اطمینانی به دست آید. مسلماً هرچه به تاریخ رونمایی و رویداد معرفی این گوشی‌ها نزدیکتر شویم، اخبار دقیق‌تری و کامل‌تری درباره طراحی و قابلیت‌های این سری از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ منتشر خواهند شد.

بنابراین، در حال حاضر، هیچ طراحی تضمینی که متقاعد کند سامسونگ از آن طرح برای این گوشی استفاده خواهد کرد، برای پشت این گوشی هوشمند وجود ندارد.  

با این وجود، یک نکته قابل توجه است. به منظور مطابقت با قلم اس پن داخلی و برآمدگی بسیار کوچک لنز، ضخامت گلکسی اس ۲۲ اولترا افزایش می‌یابد که این موضوع ناامید کننده است. با این حال، این بدان معناست که در صورت افزایش ضخامت، باعث می‌شود که فضای بیشتری برای باتری بزرگتر به دست آید و سامسونگ می‌تواند برای این گوشی هوشمند خود از باتری با ظرفیت بیشتر استفاده کند. بنابراین، در حالی که یک طرف موارد منفی به وجود خواهد آمد اما باز از سوی دیگر باعث می‌شود تا موارد مثبتی نیز به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی هوشمند سامسونگ افزوده شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.