شایعات می‌گویند گلکسی اس ۲۲ اولترا با لنز بهبودیافته 108 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

افشای دیگری در مورد گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. این بار، خبر فاش شده جزئیات مربوط به نمایشگر در گوشی مدل بالا رده این سری را به همراه اطلاعات مربوط به سنسور دوربین اصلی آن فاش کرده است. همراه چیکاو باشید.

آخرین خبر فاش شده توسط افشاگر معروف IceUniverse در توییتر به اشتراک گذاشته شد که ادعا می‌کند او ۱۰۰ درصد اطمینان دارد که غول فناوری کره‌جنوبی بهبودهایی را در حالت دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی موجود در گلکسی اس ۲۲ اولترا به ارمغان خواهد آورد.

باتوجه به گزارش‌هایی که تاکنون در مورد مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده است، انتظار می‌رود که این مدل پرچمدار آتی سامسونگ در پنل پشتی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده کند که احتمالاً می‌تواند یکی از سنسورهای جدید ISOCELL HM4 یا ISOCELL HM5 باشد. در حالی که این شرکت هنوز هیچ یک از این دو سنسور را به طور رسمی معرفی نکرده است، نسل قبلی ISOCELL HM3 در حال حاضر در برخی از گوشی‌های برندهای مختلف استفاده می‌شود، در حدود یک سال از عمر تولید و استفاده آن می‌گذرد.

علاوه بر این، این افشاگر معروف در توییتی جداگانه، اطلاعاتی را نیز درباره نمایشگر مدل اولترای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نیز فاش کرد. آن طور که این افشاگر خبرهای فناوری اطلاع کسب کرده و به اشتراک گذاشته است، ظاهراً صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ اولترا به اندازه گلکسی نوت ۱۰ پلاس خمیده خواهد بود.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ مشکی - چیکاو

به عبارت دیگر، صفحه نمایش آن حتی دارای خمیدگی کمتر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است. اما این همچنان به این معنی است که صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ اولترا نسبت به نسل قبلی خود یعنی گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا خمیده‌تر خواهد بود. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که توسط این منبع به اشتراک گذاشته شده است. انتظار می‌رود گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ را در داخل بدنه خود استفاده کنند که این پردازنده ظاهراً از تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام قدرت و عملکردی بهتر را به ارمغان خواهد آورد. این پردازنده با تراشه گرافیکی RDNA 2  همراه می‌شود و آن طور که شایعات می‌گویند این سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ و در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.