سامسونگ با پشتیبانی One UI 6.1.1 به روز رسانی برنامه ها را آغاز می کند

تنها سه هفته تا رویداد بعدی گلکسی Unpacked سامسونگ باقی مانده است. این شرکت در این رویداد گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 را به همراه ابزارهای پوشیدنی جدید معرفی خواهد کرد.

بسیاری از برنامه های سامسونگ در چند هفته آینده از One UI 6.1.1 پشتیبانی خواهند کرد

تاشوهای جدید ما را با One UI 6.1.1 آشنا خواهند کرد و سامسونگ در نهایت نسخه جدید One UI را به دستگاه های قدیمی تر خواهد آورد. این شرکت همچنین بسیاری از برنامه‌های خود را با پشتیبانی از One UI 6.1.1 قبل و بعد از انتشار رسمی به‌روزرسانی می‌کند و این هفته توانسته است توپ را به دست آورد.

Theme Park، یکی از ماژول های اپلیکیشن سفارشی سازی رابط کاربری فوق العاده Good Lock سامسونگ، به روز رسانی جدیدی دریافت کرده است. نسخه 1.1.0.14 تم پارک که در فروشگاه گلکسی موجود است، کدهایی را برای پشتیبانی از One UI 6.1.1 اضافه می کند. همچنین برخی از رفع اشکال و بهبودهای دیگر را به ارمغان می آورد.

به روز رسانی Good Lock Theme Park One UI 6.1.1 - چیکاو

سامسونگ احتمالا Good Lock و بسیاری از ماژول های آن را با ویژگی های جدیدی که از One UI 6.1.1 بهره می برند، به روز خواهد کرد. یکی از این ویژگی ها، گزینه کشوی برنامه عمودی برای صفحه اصلی خواهد بود.

در مورد خود One UI 6.1.1، انتظار داریم که شاهد برخی از ویژگی های جدید Galaxy AI به همراه تغییرات جزئی متعدد باشیم. با این حال، One UI 6.1.1 برای همه دستگاه‌های گلکسی، فقط برای گوشی‌های تاشو قدیمی‌تر، تبلت‌ها و گوشی‌های پرچم‌دار غیر تاشو استفاده نمی‌شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.