Poco F6 در مقابل Realme GT 6T، کدام گوشی بهتر است؟

نکات برجسته

  • هر دوی این تلفن های هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED و پنل 1.5K هستند.
  •  هر دو گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی هستند.
  •  Realme GT 6T دارای باتری بزرگتر 5500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

اخیراً دو گوشی هوشمند Poco F6 و Realme GT 6T عرضه شده اند. اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند هستید، اینها می توانند گزینه های خوبی برای انتخاب باشند. من قصد دارم این دو گوشی هوشمند تازه راه اندازی شده را با هم مقایسه کنم تا بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. ما این دو دستگاه را بر اساس طراحی، نمایشگر، عملکرد، دوربین و باتری مقایسه خواهیم کرد. همراه چیکاو باشید.

مقایسه گوشی پوکو F6 با ریلمی GT 6T

طراحی

بیایید ابتدا در مورد طراحی این دو گوشی هوشمند صحبت کنیم. هر دوی این گوشی‌های هوشمند دارای لبه‌های صاف در جلو، حاشیه‌های باریک و سوراخ‌های سوراخ‌دار در مرکز هستند. هر دو دارای فریم پلاستیکی هستند. در هر دو سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش وجود دارد.

Realme GT 6T به طور خاص دارای رنگ تیره‌تری در قسمت بالایی پنل پشتی است تا ماژول دوربین را در خود جای دهد. Realme GT 6T دارای رتبه IP65 است، در حالی که Poco F6 فقط دارای رتبه IP64 است که در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

صفحه نمایش

اکنون که به صفحه نمایش می آییم، هر دوی این تلفن های هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED و پنل 1.5K هستند. ریلمی GT 6T در مورد روشنایی آن‌ها برنده بازی با حداکثر روشنایی 6000 نیت است. در حالی که Poco F6 فقط 2400 نیت را ارائه می دهد. از HDR 10+ و Dolby Vision در هر دو پشتیبانی می‌کنید. شما اولین نسل محافظ گوریلا گلس Victus را در POCO F6 دریافت می کنید در حالی که Realme GT 6T دارای شیشه Victus 2 است.

عملکرد

اگر در مورد عملکرد صحبت کنیم، پوکو F6 چیپست قدرتمندتری دارد. این گوشی دارای تراشه Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 است، در حالی که Realme GT 6T دارای تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 است.

با این حال، هر دوی این گوشی‌های هوشمند عملکرد خوبی در دنیای واقعی دارند و به خوبی از پس چندوظیفگی بر می‌آیند. هر دو بر روی رابط های کاربری سفارشی مبتنی بر اندروید 14 اجرا می شوند. همچنین 3 سال به روز رسانی نرم افزار و 4 سال به روز رسانی امنیتی با هر دو دریافت خواهید کرد.

دوربین

هر دو گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین دوگانه هستند. Realme GT 6T دارای سنسور 50 مگاپیکسلی Sony LYT600 با OIS و لنز 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 با زاویه دید فوق عریض است. این دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو دارد.

از طرف دیگر، Poco F6 5G دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 با OIS+EIS و لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض سونی IMX355 است. همچنین دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در جلو دارد.

باتری

Realme GT 6T دارای باتری بزرگتر 5500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. از طرف دیگر Poco F6 5G دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی است.

بهترین گوشی در این رنج قیمت کدام است؟

به طور کلی، هر دوی این تلفن های هوشمند ویژگی های بسیار خوبی را با ارائه می دهند. با هر دو گوشی هوشمند سود بسیار خوبی دریافت می کنید.

شما می توانید بر اساس نیازهای شخصی خود مانند عملکرد، نمایشگر یا دوربین انتخاب کنید. با این حال، من احساس می کنم که Poco F6 باید انتخاب بهتری باشد. چرا؟ زیرا به دلیل داشتن تراشه Snapdragon 8s Gen 3 عملکرد کمی بهتر از Realme GT 6T دارد. اما اگر صفحه نمایش روشن تر و باتری بادوام می خواهید، Realme GT 6T انتخاب خوبی خواهد بود.

امتیاز دهید
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.