تصویر اولیه گوگل پیکسل فولد 2 لو رفت

دیروز شنیدیم که Google Pixel Fold 2 آینده ممکن است از چیپست Tensor G3 Pixel 8 و Pixel 8 Pro صرفنظر کند و مستقیماً به Tensor G4 در پیکسل 9 و 9 Pro بپرد، که احتمالاً به این معنی است که فقط در کنار این چیپست ها معرفی خواهد شد. دستگاه‌ها در ماه اکتبر و نه در ماه می مانند Pixel Fold اصلی.

امروز تصویری از نمونه اولیه پیکسل فولد 2 توسط همان منبع در پشت گزارش دیروز به بیرون درز کرده است، و می‌توانید آن را در زیر با تمام شکوه مخفیانه‌اش ببینید.

به راحتی می توان فوراً به دو چیز که در این مدل بسیار متفاوت است توجه کرد. اولاً، برآمدگی دوربین شکل جدیدی دارد، شکلی که با ساختار گیره مانند Pixel Fold اصلی فاصله دارد. این عجیب است زیرا جزیره دوربین درازی که در بیشتر قسمت‌های پشتی کشیده شده است، یکی از مشخصه‌های خط پیکسل است.

در مرحله بعد، صفحه روی جلد Pixel Fold 2 به وضوح طولانی تر و باریک تر از نمونه قبلی است که شکل بسیار گسترده ای دارد – در واقع به قدری که وقتی باز می شود به عنوان حالت افقی برای برنامه ها ثبت می شود که باعث شده است مشکلات زیادی با کسانی که به سادگی از داشتن یکی خودداری می کنند. Pixel Fold 2 به‌نظر می‌رسد با داشتن حداقل کمی طولانی‌تر از عرض آن در هنگام باز شدن، آن را اصلاح کند، بنابراین برنامه‌ها به‌طور پیش‌فرض جهت‌گیری عمودی خود را خواهند داشت.

در حالی که ما نمی‌توانیم صفحه‌نمایش داخلی را ببینیم، منبع این تصویر می‌گوید که برخلاف OG Pixel Fold که آن را در قاب دارد، یک بریدگی سوراخ‌دار برای دوربین سلفی در بالا سمت راست دارد. Pixel Fold 2 ظاهراً «نسبتاً نازک» است، اما همچنان دارای چین و چروک بسیار قابل توجهی در صفحه نمایش است.

البته این فقط یک تصویر لو رفته است. اگر Pixel Fold 2 واقعاً در ماه اکتبر در بازار ظاهر می شود، تا آن زمان زمان زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن وجود دارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.