ویژگی گوشی های تاشو سامسونگ بالاخره به گوگل پیکسل فولد می آید

در حالی که گوگل از اندروید 12L اندروید را برای گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو بهینه‌سازی می‌کند، همه توسعه‌دهندگان برنامه‌ها با بهینه‌سازی برنامه‌های خود برای نمایشگرهای بزرگ‌تر از این روند پیروی نمی‌کنند. برای مقابله با این مشکل، سامسونگ از روشی برای وادار کردن برنامه‌ها به کشش و قرار دادن صفحه نمایش بزرگ‌تر روی گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو خود استفاده کرد، اما این ویژگی در اولین تلفن تاشو گوگل در دسترس نبود. که امروز در حال تغییر است.

به‌روزرسانی دسامبر 2023 Pixel Feature Drop این قابلیت را به ارمغان می‌آورد که همه برنامه‌ها را به‌گونه‌ای که صفحه‌های بزرگ‌تر قرار بگیرند، کشیده شوند.

دستگاه‌های پیکسل گوگل، از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تاشوها و پوشیدنی‌ها، به‌روزرسانی دسامبر 2023 Pixel Feature Drop را دریافت کرده‌اند. همانطور که توسط میشال رحمان کشف شد، Pixel Fold و Pixel Tablet این قابلیت را دریافت کرده‌اند که نسبت ابعاد پیش‌فرض برنامه‌ها را بر اساس هر برنامه لغو کنند. این به افراد امکان می‌دهد از برنامه‌ها در حالت تمام صفحه استفاده کنند، حتی اگر برنامه از حالت‌های افقی یا تمام صفحه در تلفن‌ها و تبلت‌های تاشو پشتیبانی نمی‌کند.

در حالی که گوگل در تغییرات رسمی خود به این ویژگی اشاره نکرده است، این قابلیت در آخرین به روز رسانی پیکسل وجود دارد. Mishaal اشاره می کند که ممکن است به یک ویژگی اصلی تبدیل شود و می تواند در همه دستگاه های اندرویدی از اندروید 15 به بعد گنجانده شود. چند سالی است که قابلیت پیش نمایش دو صفحه در گوشی های تاشو سامسونگ وجود دارد.

نادیده گرفتن نسبت ابعاد پیکسل گوگل Pixel Fold در دسامبر 2023 کاهش ویژگی پیکسل

برخی دیگر از ویژگی‌های گنجانده شده در به‌روزرسانی جدید عبارتند از Video Boost برای گوشی‌های سری پیکسل 8، Gemini Nano (AI Generative) که می‌تواند صدای ضبط‌شده را خلاصه کند و پاسخ‌های هوشمند را بدون اتصال به اینترنت ارائه کند. به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید همچنین قابلیت استفاده از تلفن‌ها و تبلت‌های Pixel را به‌عنوان وب‌کم از طریق یک حالت USB جدید هنگام اتصال به رایانه به ارمغان می‌آورد.

صفحه تماس با ارائه پاسخ های متنی، کنترل های بیشتری را برای کاربر به ارمغان می آورد. تلفن‌های پیکسل همچنین حالت تعمیر را دریافت می‌کنند، ویژگی که بیش از یک سال است در گوشی‌های سامسونگ در دسترس است.

Clear Calling اکنون برای Pixel Tablet در دسترس است، در حالی که اسکنر سند داخلی اکنون می تواند لکه ها و عناصر ناخواسته را از سند اسکن شده پاک کند.

 

Google Password Manager اکنون می‌تواند تشخیص دهد که کدام حساب‌ها از کلید عبور پشتیبانی می‌کنند و ایجاد رمز عبور را ارائه می‌دهد. برنامه Recorder اکنون از 28 زبان پشتیبانی می کند، در حالی که ویژگی های Direct My Call و Hold For Me اکنون در بریتانیا کار می کنند.

برنامه ساعت اکنون اطلاعات آب و هوا را برای یک مکان انتخابی نشان می دهد. ویژگی نور پرتره، که به شما امکان می‌دهد حالت‌های پرتره را به تصویری که قبلا گرفته‌اید اضافه کنید، اکنون از یک مدل هوش مصنوعی استفاده می‌کند و حالت تعادل جدیدی را ارائه می‌دهد. ویژگی معروف Photo Unblur گوگل اکنون برای حیوانات نیز در برنامه Google Photos کار می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.