بررسی عملی قابلیت ویرایش عکس با هوش مصنوعی در گلکسی اس 24

افرادی که از افشای اطلاعات گلکسی اس 24 برای جلوگیری از اسپویلر اجتناب کرده‌اند، باید چند روز دیگر به اعتقاد خود پایبند باشند، زیرا کمتر از پنج روز دیگر به مراسم معرفی Unpacked بعدی سامسونگ باقی مانده است. از سوی دیگر، برای کسانی که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن اطلاعات بیشتری داشته باشند، همه چیز دقیقاً همانطور که انتظار دارید پیش می‌رود و هر روز جزئیات بیشتری در مورد پرچمدار آینده تأیید می‌شود.

اخیراً، تصاویر بسیاری از مطالب بازاریابی رسمی سامسونگ به اینترنت راه یافته است و ما اکنون چند مورد دیگر را با حسن نیت از Android Headlines داریم. این نشت برای کسانی که مشتاقانه منتظر همه ویژگی‌های هوش مصنوعی هستند که سری Galaxy S24 ارائه می‌کند، جالب است و روشی هیجان‌انگیز برای استفاده از هوش مصنوعی برای ویرایش عکس را نشان می‌دهد.

قبلاً شنیده بودیم که Galaxy S24+، S24 و S24 Ultra دارای عملکردهایی مانند برداشتن و جابجایی اشیاء در عکس‌های موجود هستند و نمونه‌ای از آن را می‌توان در یکی از تصاویر لو رفته مشاهده کرد: در عکسی از یک سوار BMX که در حال حرکت است. از یک سطح شیب دار و در هوا، هوش مصنوعی برای حرکت دادن سوارکار به سمت بالا در هوا نسبت به زمانی که عکس گرفته شده بود استفاده می شود.

شما فقط قادر به جابجایی اشیا در اطراف نخواهید بود. همانطور که سامسونگ در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی رویداد Unpacked نشان داد، می‌توانید آنها را کوچک کرده و بچرخانید. با این حال، باید دید که عکس ویرایش شده تا چه حد عالی خواهد بود، زیرا تولید داده های مصنوعی برای پر کردن فضایی که در ابتدا اشیاء جابجا شده قرار داده شده بودند، می تواند کار دشواری باشد. در مواد تبلیغاتی همه چیز عالی به نظر می رسد، اما هر زمان که به دستکاری هوش مصنوعی عکس ها (یا ویدیوها) مربوط می شود، می توان نتایج واقعی را از دست داد.

تبلیغاتی برای ویرایش عکس با هوش مصنوعی Galaxy S24 - چیکاو

سایر جزئیات فاش شده در این فاش شدن شامل تعداد مگاپیکسل دوربین و قابلیت زوم است. همانطور که می دانیم، گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی است که می تواند تصاویر بدون زوم 2 برابری بگیرد، زوم اپتیکال 3 برابر و 5 برابر توسط لنزهای تله فوتو 10 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی انجام می شود و عکس های فوق عریض و سلفی نیز قابل مشاهده خواهد بود. با دوربین های 12 مگاپیکسلی مانند گلکسی اس 23 اولترا اداره می شود.

دوربین‌های گلکسی S24 و S24 پلاس نیز مانند سری S23 باقی خواهند ماند: 50 مگاپیکسل اصلی (با قابلیت زوم با کیفیت اپتیکال 2 برابر)، تله فوتو اپتیکال 3 برابر، 12 مگاپیکسل فوق عریض و دوربین جلو 12 مگاپیکسلی. هیچ تاییدی در مورد اینکه آیا سامسونگ از سنسورهای جدیدتری برای هر یک از دوربین‌های سری گلکسی اس 24 استفاده می‌کند یا خیر، وجود ندارد، اما باید زمانی که این گوشی‌ها در 17 ژانویه رونمایی شدند، متوجه این موضوع شویم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.