بررسی کامل Nubia Z60 Ultra

اگرچه ما تلفن های زیادی را بررسی کرده ایم، اما هر بار که گوشی های Nubia را مرور می کنم، هیجان زده می شوم. زیرا آنها همیشه چیز متفاوتی دارند و اغلب ما را با ویژگی های چشم نواز خود شگفت زده می کنند.

طراحی

هر وقت از زیبایی گوشی‌های Redmagic شگفت زده می‌شویم، آه هم می‌کشیم: اگر یک گوشی بازی نبود، قطعاً آن را می‌خریدم. البته، Nubia می‌داند که ما چه انتظاری داریم، بنابراین Redmagic 9 Pro برای بیشتر افراد مناسب‌تر است. مانند Z50 Ultra، Z60 Ultra هنوز آن طراحی فوق العاده مربع را دارد.

همچنین نوار لغزنده هشدار در کنار آن وجود دارد و به موقعیتی زیر دکمه پاور منتقل شده است و استفاده از آن را آسان می کند. حیف است که دوربین هنوز برآمده است، اما حداقل شما سه دوربین واقعا عالی دارید که بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

IP68 که یکی از ویژگی های اصلی گوشی های پرچمدار امسال است نیز غایب نیست. اگر بخواهم جنبه منفی این گوشی را بگویم، باید بگویم هنوز کمی بزرگ و سنگین است. اما من کاملاً با آن مشکلی ندارم زیرا عمر باتری آن بسیار عالی است!

باتری و شارژ

معمولاً در پایان در مورد قسمت شارژ و عمر باتری صحبت می کنیم، اما با این گوشی، می خواهم به شما بگویم که چقدر عالی است. اگر 5500 میلی آمپر ساعت یک باتری واقعا بزرگ در نظر گرفته شود، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی Z60 Ultra به سادگی عظیم است.

متأسفانه Z60 Ultra قدرت شارژ زیادی ندارد، فقط 80 وات است و شارژ بی‌سیم ندارد، که احتمالاً برای متعادل کردن باتری بزرگ است.

دوربین

Nubia Z60 Ultra همچنان از همان دوربین اصلی 35 میلی متری و تله فوتو 85 میلی متری استفاده می کند، اما دوربین فوق عریض به 18 میلی متر تبدیل شده است.

بیایید با بهترین دوربین فوق عریض این گوشی شروع کنیم. این دوربین دارای فوکوس خودکار است، به این معنی که Nubia Z60 Ultra قادر به گرفتن عکس های ماکرو است. به غیر از میدان دید، که نسبت به سایر گوشی‌ها کمی باریک‌تر است، تقریباً یک دوربین عالی است. حتی دارای OIS است، بنابراین کیفیت تصویر عالی را در شرایط بسیار تاریک تضمین می کند. بدون شک، باید یکی از بهترین دوربین های فوق عریض باشد که در سال 2023 استفاده کرده ام.

دوربین اصلی 35 میلی متری Z60 Ultra نیز یکی از دوربین های مورد علاقه من است. علاوه بر ترکیب بندی بهتر، عکس های فوق العاده واضحی می گیرد. هیچ الگوریتم تیز کردن وجود ندارد، این الگوریتم فیزیکی واقعی است که توسط سخت افزار واقعی ایجاد شده است. و دارای عمق میدان بسیار کم است، مانند یک عکس DSLR.

البته نقطه ضعف دوربین اصلی 35 میلی متری عملکرد بد در فیلمبرداری است. از آنجا که برای استفاده از EIS، فیلم برش داده می شود، می توانید ببینید که فیلم بسیار کوچکتر است. بنابراین، دوربین فوق عریض برای ضبط روزانه توصیه می شود. در اینجا خبرهای خوب و بد وجود دارد. خبر خوب این است که هر سه دوربین از فیلمبرداری 4K 120 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کنند. خبر بد این است که شما نمی توانید بین دوربین ها در فیلمبرداری 4K جابجا شوید، حتی با سرعت 30 فریم در ثانیه.

معیار و بازی

همه می دانند که تلفن های دارای دوربین خوب معمولاً عملکرد خوبی ندارند. اما Z60 Ultra یک استثناست. از آنجایی که Redmagic و Nubia برادر یکدیگر هستند، منطقی است که Z60 Ultra یک عملکرد قوی باشد. در حالی که نمرات تست دریچه گاز CPU به خوبی K70 Pro به نظر نمی رسد، عملکرد حداکثر و متوسط ​​هر دو قوی تر هستند.

به لطف صفحه نمایش بزرگ و کاملا مستقیم آن، تجربه بازی نیز عالی است. و بسیاری از ویژگی های بسیار شبیه به برادر خود مانند شارژ بای پس وجود دارد. شما می توانید آن را اینگونه درک کنید: Z60 Ultra در واقع یک Redmagic 9 Pro بدون فن داخلی است. فکر می کنم باید بهترین گوشی معمولی برای یک تجربه بازی خوب باشد.

نمایشگر

با نگاهی به مشخصات، صفحه نمایش Z60 Ultra دقیقاً برجسته نیست، به همین دلیل است که من تا به حال در مورد صفحه نمایش آن صحبت نکردم. فقط 2 کلمه در مورد این صفحه وجود دارد که باید به خاطر بسپارید: مستقیم و کامل. در حالی که سلفی ها شما را به 20 سال پیش بازمی گرداند، اما به دلیل این دوربین زیر نمایشگر، تاثیر یک صفحه نمایش کامل واقعا چشمگیر است. این یکی از مواردی است که به تلفن پرچمدار نوبیا نسبت به سایر تلفن ها برتری می دهد.

نتیجه گیری

کارهای زیادی وجود دارد که فقط Z60 Ultra می تواند انجام دهد، مانند دوربین اصلی 35 میلی متری، صفحه نمایش کامل و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی که سایر تلفن ها به سادگی نمی توانند انجام دهند. برای کسانی از شما که به عکس های سلفی، گوشی های کوچکتر و نیاز به شارژ بی سیم علاقه دارید، خرید آن را به شما توصیه نمی کنم. دیگران فکر می کنم می توانند بدون نگرانی آن را بخرند، به خصوص که واقعاً گران نیست.
امتیاز دهید
منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.