آموزش ایجاد پیام‌های رد سریع تماس در گوشی های سامسونگ

مطالعات نشان می دهد که تقریباً 13.5 میلیارد تماس تلفنی در سراسر جهان در هر روز اتفاق می افتد که به 156000 تماس در هر ثانیه کاهش می یابد. این عدد خیره کننده ای است و نیازی به گفتن نیست که تلفن های هوشمند و تماس های تلفنی راه اصلی ما برای برقراری ارتباط با مردم از راه دور هستند.

با این حال، گاهی اوقات نمی‌توانیم به تلفن پاسخ دهیم، و گاهی آرزو می‌کنیم که کاش می‌توانستیم کمی زمینه و اطلاعات در مورد علت آن به تماس‌گیرنده بدهیم. خوب، راهی برای انجام این کار در گوشی سامسونگ شما وجود دارد.

پیام‌های رد سریع را در تلفن Galaxy خود مدیریت کنید

برنامه پیش‌فرض Samsung Phone در گوشی‌های گلکسی که دارای One UI هستند، راهی برای رد تماس‌های تلفنی دریافتی و در عین حال ارسال پیام رد کردن سریع برای تماس‌گیرنده ارائه می‌دهد. بهتر از این، کاربران دستگاه گلکسی می توانند پیام های رد سریع سفارشی را متناسب با موقعیت های مختلف ایجاد کنند. در اینجا چگونه است.

ابتدا اپلیکیشن Samsung Phone را در گوشی گلکسی خود باز کنید. سپس، روی دکمه منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید، به «تنظیمات» بروید و «پیام رد سریع» را انتخاب کنید.

در این منو چند پیام رد سریع از پیش تعیین شده پیدا خواهید کرد، اما می توانید آنها را نگه دارید یا حذف کنید، و می توانید پیام خود را با تایپ کردن آن در قسمت “نوشتن پیام جدید” و ضربه زدن روی دکمه پلاس ایجاد کنید.

اکنون، هر زمان که تماس تلفنی دریافت می‌کنید و نمی‌توانید پاسخ دهید، می‌توانید از پیام‌های رد سریع سفارشی خود استفاده کنید.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.