5 نکته برای نجات از هنگ گوشی هوشمند

نکات برجسته

  • ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که گوشی هوشمند شما هنگ می کند از جمله فضای ذخیره سازی کامل.
  • اولین و اساسی‌ترین راه‌حلی که هنگام هنگ کردن گوشی هوشمندتان استفاده می‌شود، راه‌اندازی مجدد آن است.

در دنیای امروز، گوشی های هوشمند ما یکی از ضروری ترین بخش های زندگی روزمره ما هستند. از کار گرفته تا امور مالی و حتی کارهای شخصی، همه چیز را با کمک گوشی های هوشمند خود کنترل می کنیم. شاید اشتباه نباشد اگر بگوییم کل دنیای ما در آن گوشی هوشمند نهفته است. اما بارها و بارها با وضعیتی مواجه می شویم که گوشی هوشمند اندرویدی ما از کار می افتد و هنگ می کند. اما در چنین شرایطی چه می کنید؟ نگران نباشید، امروز دقیقاً این را به شما می گوییم.

چرا گوشی من هنگ می کند؟

خوب، ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که چرا گوشی هوشمند شما کار نمی کند.

  • اولا، ممکن است مشکل ذخیره سازی وجود داشته باشد. حافظه داخلی گوشی هوشمند شما ممکن است تمام شده باشد.
  • ثانیا، حتی ممکن است یک مشکل نرم افزاری یا سیستم عامل ناشی از یک سیستم مشکل دار یا برنامه شخص ثالث باشد. برخی از پردازنده‌ها ممکن است به اندازه کافی قدرتمند نباشند که از بازی‌ها و برنامه‌های سنگین پشتیبانی کنند.

چگونه گوشی هوشمند اندرویدی هنگ شده خود را تعمیر کنیم؟

اگر تلفن هوشمند اندرویدی ما در یک لحظه حیاتی هنگ کند، مشکل بسیار بزرگ به نظر می رسد. اینطور نیست؟ گاهی اوقات مشکل خیلی مهم نیست و می توانید با دنبال کردن این روش ها آن را حل کنید:

دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید

اولین و اساسی‌ترین راه‌حلی که هنگام هنگ کردن گوشی هوشمندتان استفاده می‌شود، راه‌اندازی مجدد یا راه‌اندازی مجدد آن است. برای انجام این کار، دکمه پاور خود را برای مدتی فشار دهید تا گوشی هوشمند راه اندازی مجدد شود. اگر این کار نمی کند، دکمه پاور و کلید کاهش صدا را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید.

شارژر خود را به برق وصل کنید

اگر به نظر می رسد تلفن هوشمند شما پاسخگو نیست، ممکن است باتری آن تمام شده باشد. به سادگی آن را به یک شارژر وصل کنید و قبل از اینکه بخواهید آن را راه اندازی مجدد کنید، صبر کنید تا کمی شارژ شود. اگر نمی توانید گوشی هوشمند خود را شارژ کنید، ممکن است مشکل چیز دیگری باشد.

بررسی کنید که آیا برنامه ای باعث این مشکل شده است یا خیر

همانطور که قبلاً اشاره کردم، برنامه های مشکل دار نیز می توانند باعث از کار افتادن گوشی هوشمند شما شوند. اگر برنامه به طور خاص ثابت است و می توانید به چیزهای دیگر در تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشید، برنامه را از حافظه پنهان برنامه ببندید. به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، کش برنامه را به طور کامل پاک کنید. اگر می دانید که یک برنامه خاص دلیل مشکل است، به سادگی آن را حذف کرده و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

حافظه داخلی را بررسی کنید

اگر حافظه گوشی هوشمند شما در حال اتمام است، ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید. برای بررسی فضای ذخیره‌سازی موجود، به تنظیمات > فضای ذخیره‌سازی بروید. اکنون، اگر کمتر از 10 درصد از کل فضای ذخیره سازی موجود را دارید، باید از شر برخی از فایل ها و برنامه های استفاده نشده خلاص شوید تا فضا را خالی کنید و تجربه گوشی هوشمند خود را روان تر کنید.

تنظیم مجدد کارخانه

خوب اگر همه روش‌های دیگر را امتحان کرده‌اید و هیچ چیز کار نمی‌کند، تنظیم مجدد کارخانه تنها گزینه‌ای است که دارید. این باید آخرین گزینه ممکن شما باشد زیرا تمام داده های موجود در گوشی هوشمند شما را به طور کامل پاک می کند. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، مطمئن شوید که از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه شده است.

امتیاز دهید
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.