آموزش فوروارد کردن پیام ( SMS) در اندروید

ممکن است مواقعی پیش بیاید که لازم باشد پیام متنی را برای شخص دیگری فوروارد کنید. می توانید متنی را که از یک مخاطب دریافت کرده اید در Android به شماره تلفن دیگری ارسال کنید. ساده است و فقط چند ضربه روی صفحه نمایش شما طول می کشد. هنگامی که متن را در اختیار دارید، می توانید به راحتی آن را برای شخص دیگری در مخاطبین خود یا با وارد کردن یک شماره مستقیماً ارسال کنید. فرآیند دقیق ارسال پیام بسته به تلفن و برنامه متنی که استفاده می کنید متفاوت است.

با این حال، این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از مراحل مشابه، پیامی را در تلفن خود فوروارد کنید.

نحوه فوروارد کردن متن در اندروید

ما از برنامه پیش‌فرض پیام‌های داخلی در تلفن OnePlus برای این مقاله استفاده می‌کنیم. با این حال، مراحل در سایر برنامه ها مشابه است و این به شما ایده می دهد که به دنبال چه چیزی باشید. برای مثال، ممکن است از برنامه پیام‌های Google استفاده کنید.

  • برنامه پیام‌ها را که برای پیام‌های متنی خود استفاده می‌کنید را باز کنید.
  • روی مخاطبی که می‌خواهید پیامی را از آن فوروارد کنید ضربه بزنید.

  • پیام مورد نظر خود را پیدا کنید و حباب چت را طولانی فشار دهید.

  • از منوی زمینه ظاهر شده گزینه Forward را انتخاب کنید.

  • صفحه‌ای با مخاطبین اخیر ظاهر می‌شود و می‌توانید شخصی را که می‌خواهید پیام را به او فوروارد کنید انتخاب کنید.
  • اگر شخص مورد نظر را در مخاطبین خود ندارید یا می خواهید شماره تلفن را وارد کنید، روی پیام جدید در پایین صفحه ضربه بزنید.

  • در بالای صفحه مکالمه جدید، شماره تلفنی را که می‌خواهید پیام را به آن بازارسال کنید تایپ کنید.
  • در صفحه نمایش پیام جهت ارسال، می توانید متن را قبل از ارسال ویرایش کنید. هنگامی که مخاطب و پیام را آماده کردید، روی دکمه ارسال ضربه بزنید.

هنگامی که مراحل را کامل کردید، گیرنده پیام را در تلفن خود دریافت می کند – از جمله هر ویرایشی که روی متن انجام داده اید.

جمع بندی

اگر نیاز دارید پیامی را به مخاطبی که در ابتدا آن را دریافت نکرده است، ارسال کنید، ارسال متن ساده است. در حالی که مراحل در هر دستگاه و برنامه پیام‌رسانی متفاوت است، فرآیندی که در بالا ذکر شد باید به شما کمک کند تا بفهمید چگونه یک پیام متنی را در Android ارسال کنید.

همچنین شایان ذکر است که مراحل ارسال یک متن در سایر برنامه های پیام رسانی مانند سیگنال و واتس اپ مشابه است. شما پیام را طولانی فشار دهید، گزینه Forward را انتخاب کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

امتیاز دهید
منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.