چگونه می توان نوتیفیکیشن های تردز را بی صدا کرد؟

 

تردز، رقیب توییتر توسط متا، در روز چهارشنبه به طور زنده راه‌اندازی شد و این پلتفرم جدید میکروبلاگینگ فقط در بیش از یک روز پس از راه‌اندازی توسط شرکت مادری فیس‌بوک، بیش از ۵۰ میلیون عضویت را جذب کرده است. شما می‌توانید با اعتبارات اینستاگرام خود به Threads وارد شوید و این برنامه هر بار که یکی از مخاطبان اینستاگرامی شما شما را دنبال کند، به شما هشدار می‌دهد. همچنین، هر زمان پست‌های شما در Threads لایک و کامنت دریافت کنند، شما هشدار می‌گیرید. این اطلاعیه‌های مداوم ممکن است خسته‌کننده باشند. اما چند راه برای مدیریت آن‌ها و تجربه بهتر در برنامه جدید وجود دارد.

رقیب جدید توییتر توسط متا از سیستم حساب اینستاگرام استفاده می‌کند و شما می‌توانید نام کاربری، دنبال‌کنندگان و وضعیت تأییدیه خود را در Threads نگه دارید. به ازای دسترسی به سایت دسکتاپ در Threads.net یا دانلود برنامه برای گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید، به این پلتفرم دسترسی پیدا خواهید کرد.

در حال حاضر، این برنامه 10 نوع اعلان برای لایک، پاسخ، منشن، ارسال مجدد، نقل قول، اولین رشته، دنبال‌کننده‌های جدید، پیگیری پذیرش درخواست، پیشنهادات حساب و موضوعاتی که از قبل دنبال می‌شوند ارسال می‌کند.  همراه چیکاو باشید.

چگونه اعلان‌های Threads را در اندروید مدیریت کنیم؟

برای حذف اعلان‌های Threads که شما را با تعداد زیادی پیام مزاحمت می‌کنند یا دیگر مفید نیستند، می‌توانید با دنبال کردن این مراحل در اندروید اقدام کنید:

  • به صفحه پروفایل خود در تردز بروید و روی دکمه منو در گوشه بالا و سمت راست کلیک کنید.
  • بر روی اعلان‌ها کلیک کنید.
  • با فشار دادن «توقف همه» یا انجام تنظیمات تکی در بخش چت‌ها و پاسخ‌ها یا دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان، می‌توانید اعلان‌ها را به سکوت بکشید. شما می‌توانید از پنج گزینه – 15 دقیقه، 1 ساعت، 2 ساعت، 4 ساعت، 8 ساعت – برای ساکت کردن اعلان‌ها انتخاب کنید.
  • در بخش چت‌ها و پاسخ‌ها، می‌توانید از سه گزینه انتخاب کنید: همه، افرادی که دنبال می‌کنید یا کاملاً خاموش کنید.
  • در بخش دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان، شما می‌توانید همه اعلان‌ها را خاموش کنید یا آن‌ها را فعال کنید.

مراحل بالا برای زمانی که می‌خواهید از تردز استفاده کنید، اما نمی‌خواهید به طور مداوم اعلان‌های این برنامه را دریافت کنید، بسیار کارآمد است. در حال حاضر، Threads به شما اجازه می‌دهد تا تا 500 نویسه را با لینک‌ها، عکس‌ها و ویدیوها در اپلیکیشن پست کنید. این‌ها همچنین می‌توانند در استوری اینستاگرام شما نیز منتشر شوند. مشابه اینستاگرام، این برنامه جدید همچنین به شما اجازه می‌دهد تا پروفایل خود را به حالت “خصوصی” تنظیم کنید. انتظار می‌رود که این پلتفرم جدید در روزهای آینده ویژگی‌های جدیدی اضافه کند.

امتیاز دهید
منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.