برنامه Messages ؛جایگزینی برای اپلیکیشن پیام پیشفرض گوشی

رسانه چیکاو – کمپانی گوگل یکی از شرکت های بزرگی است که در زمینه گوشی های هوشمند، فناوری جدید و ارتباطات فعالیت می کند و تقریبا تمامی دنیا با نام آن آشنا هستند. این شکرت بزرگ فعالیت اصلی آن تمرکز بر روی موتور جست و جو است. یکی از بهترین اپلیکیشن های گوگل پیام رسان Android Messages است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

در دورانی که اکثر برنامه نویسان به دنبال توسعه و طراحی اپلیکیشن های ارتباطی بوده اند، گوگل بر خلاف آن ها اقدام به عرضه اپلیکیشنی برای ارسال SMS و MMS کرده است. اما آیا این تلاش گوگل در این راستا ارزشی نیز داشته است یا خیر؟

با شروع به توسعه این برنامه کم کم کاربران از محیط بی روح درآمده و شاهد محیطی با رابط کاربری بهتر هستند. در نسخه جدید این برنامه طراحی بی نظیر آن برنامه کسل کننده Messages را به محیطی شبه به پیامرسان های حرفه ای تبدیل کرده است که البته مخصوص اندروید های جدید است.

این برنامه قابلیت های زیادی دارد. از جمله این قابلیت ها می توان به ارسال گروهی پیام ها و ارسال و دریافت پیام های MMS کرد که پیش تر کمی مشکل بود. گوگل توانسته با رشد و توسعه و رفع مشکلات این برنامه، ارسال پیام ها را بسیار راحت تر و سریع تر کند. این روز ها ارسال پیام های صوتی زیاد دیده می شود و پیام های صوتی با استقبال یلی زیادی رو به رو شده است. خوشبختانه گوگل به این موضوع پی برده و امکان ارسال پیام صوتی نیز فراهم کرده است.

برنامه Messages گوگل علاوه بر جست و جوی آسان میان پیام ها از شکلک ها یا بهتر است بگوییم ایموجی ها نیز در این برنامه استفاده کرده است که تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

جمع بندی

اپلیکیشن Messages بر روی دستگاه های با اندروید بالای 4.1 قابل استفاده است. برنامه Messages گوگل توانسته با به کارگیری محیط رنگی و اصلاح کادر های پیام و سرچ راحت تر و همچنین قابلیت مسدود سازی و…. در میان امتیاز دهندگان کافه بازار، امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کند که نشان از رضایت کاربران است. گرچه مشکلات و کمبود هایی نیز هنوز حس می شود اما این برنامه هم اکنون توانسته در جای خود موفق عمل کند. آخرین نسخه برنامه Messages گوگل می توانید از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

Messages

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 32 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. محمدرضا می گوید

    چکارکنم فارسی بشه

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای استفاده از اپلیکیشن نیاز نیست که حتما به نسخه فارسی ارتقا دهید. در صورتی که مخاطبین خود را به فارسی سیو کرده باشید، مشکلی وجود نخواهد داشت. در غیر این صورت از بخش تنظیمات، می توانید به نسخه فارسی تغییر دهید.