چگونه از Memoji در اسنپ چت استفاده کنیم؟

اسنپ ​​چت یک راه عالی برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده است. اما آیا می دانستید که می توانید از Memoji در اسنپ چت نیز استفاده کنید؟ برچسب‌های Memoji را فقط در دستگاه‌های iOS می‌توان یافت.

این برچسب‌ها بزرگ هستند، به‌طور منحصربه‌فردی ساخته شده‌اند، دست‌ساز شده‌اند و می‌توان با آن‌ها خود را بیان کرد. همچنین گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اما چگونه از آنها در اسنپ چت استفاده می کنید؟

جواب سریع

برای استفاده از استیکرهای Memoji در اسنپ چت، برنامه Snapchat را در دستگاه iOS خود باز کنید و روی نماد چت ضربه بزنید. پس از آن، یک مکالمه را باز کنید و روی قسمت متن ضربه بزنید. سپس روی نماد صورتک روی صفحه کلید ضربه بزنید. سپس انگشت خود را به سمت راست بکشید تا برچسب‌های Memoji را ببینید. در نهایت روی برچسب Memoji ضربه بزنید تا آن را ارسال کنید.

با مراحل بالا، شما خوب هستید! با این حال، شایان ذکر است که قبل از ادامه باید بدانید که چگونه Memojis را روی صفحه کلید iOS خود ایجاد کنید. بنابراین، در این پست وبلاگ، نحوه ایجاد و استفاده از Memoji در اسنپ چت را به شما نشان خواهیم داد. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید کارها را شروع کنیم!

چرا از استیکرهای Memoji در اسنپ چت استفاده کنیم؟

اگر به دنبال راهی سرگرم کننده و خلاق برای برقراری ارتباط با دوستان در اسنپ چت هستید، باید استیکرهای Memoji را امتحان کنید. استیکرهای Memoji نسخه های متحرک ایموجی های مورد علاقه شما هستند و می توانند برای بیان هر احساس یا احساسی استفاده شوند. آنها همچنین برای اضافه کردن کمی شخصیت به عکس های شما عالی هستند.

تعداد زیادی استیکر Memoji برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مطمئناً برای هر موقعیتی بهترین استیکر را پیدا خواهید کرد. بعلاوه، استفاده از آن‌ها بسیار آسان است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی برچسبی که می‌خواهید استفاده کنید ضربه بزنید و به طور خودکار در عکس شما قرار می‌گیرد.

پس چرا دفعه بعد که از اسنپ چت استفاده می کنید استیکرهای Memoji را امتحان نکنید؟ ممکن است خودتان را با این که چقدر سرگرم کننده هستند شگفت زده کنید!

چگونه استیکرهای Memoji بسازیم؟

برای شروع استفاده از Memoji Sticker در دستگاه iOS خود، باید یک برچسب ایجاد کنید. اگر آیفونی دارید که iOS 12 یا بالاتر را اجرا می کند، ایجاد Memoji آسان است. می توانید تعداد نامحدودی Memoji در آیفون خود ایجاد کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا نحوه ایجاد استیکر Memoji آورده شده است:

  • برنامه Messages را در دستگاه iOS خود راه اندازی کنید.
  • روی دکمه نوشتن در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • روی نماد Memoji از نوار ابزار بالای صفحه کلید ضربه بزنید.
  • روی دکمه “+” ضربه بزنید.
  • Memoji خود را سفارشی کنید – مانند چشم ها، مدل مو، رنگ پوست و سایر جنبه ها.
  • هنگامی که راضی شدید، روی «انجام شد» ضربه بزنید تا Memoji ذخیره شود.

چگونه یک استیکر Memoji را ویرایش کنیم؟

اگر می خواهید استیکرهای Memoji خود را ویرایش کنید، انجام این کار بسیار آسان است! در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • برنامه Messages را در دستگاه iOS خود راه اندازی کنید.
  • بعد روی نماد پیام جدید در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  • سپس روی نماد Memoji بالای صفحه کلید ضربه بزنید.
  • روی سه نقطه در گوشه پایین سمت چپ ضربه بزنید.
  • گزینه «ویرایش» را انتخاب کرده و سپس در میان گزینه‌های متعدد برای تغییر Memoji خود پیمایش کنید.
  • روی «انجام شد» در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

چگونه از استیکرهای Memoji در اسنپ چت استفاده کنیم؟

برای استفاده از استیکرهای Memoji در اسنپ چت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه Snapchat را در دستگاه iOS خود راه اندازی کنید.
  • روی نماد چت در پایین ضربه بزنید.
  • یک مکالمه را باز کنید.
  • برای دسترسی به صفحه کلید روی قسمت متن ضربه بزنید.
  • روی نماد صورتک روی صفحه کلید ضربه بزنید.
  • برای دیدن استیکرهای Memoji خود انگشت خود را به سمت راست بکشید.
  • برچسب Memoji را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید تا برای گیرنده خود ارسال شود.

مموجی ها در iOS

یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، اما یک مموجی ارزش هزار عکس دارد. از زمان انتشار iOS 12، کاربران اپل قادر به ایجاد و استفاده از Memoji بوده اند – ایموجی های شخصی سازی شده با متحرک سه بعدی که حالت های چهره شما را منعکس می کند. و با انتشار آخرین به روز رسانی اسنپ چت، اکنون می توانید از Memoji در اسنپ چت نیز استفاده کنید!

سوالات متداول

آیا می توانم Memojis را در اندروید دریافت کنم؟

خیر. ویژگی Memoji منحصراً برای دستگاه‌های iOS در دسترس است. با این حال، برنامه های واقعیت افزوده (AR) مانند برنامه اندروید Supermoji عملکرد مشابهی دارند.

چه آیفون هایی می توانند از Memoji استفاده کنند؟

دستگاه‌های آیفون دارای iOS 12 یا جدیدتر با برچسب‌های Memoji سازگار هستند.

جمع بندی

اکنون که می دانید چگونه از Memoji در اسنپ چت استفاده کنید، می توانید شروع به ایجاد آواتارهای سفارشی خود کنید.

بیایید یک جمع بندی انجام دهیم! برای استفاده از استیکرهای Memoji در اسنپ چت، به مکالمه اسنپ چت بروید. پس از آن، روی قسمت متن کلیک کنید تا به صفحه کلید خود دسترسی پیدا کنید. سپس روی نماد صورتک روی صفحه کلید خود کلیک کنید.

سپس، انگشت خود را به سمت راست بکشید تا استیکرهای Memoji خود را ببینید. در نهایت یک Memoji Sticker را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید.

برای پیدا کردن ظاهر مناسب برای اسنپ چت خود، حالت ها و مدل موی مختلف را آزمایش کنید. از این رو، با Memoji، آسمان حد است!

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.