دیلیت اکانت Threads بدون حذف اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

تردز یک برنامه موبایلی است که به عنوان یک بخش از اینستاگرام عمل می‌کند. این برنامه به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا پست‌های مخصوص به یک موضوع را در قالب داستان‌های متوالی و پشت سر هم ایجاد کنند. در صورتی که تصمیم به حذف حساب کاربری Threads خود در اینستاگرام داشته‌اید، در این مقاله به شما نحوه انجام این کار را آموزش خواهیم داد. همراه چیکاو باشید.

آموزش حذف اکانت Threads در اینستاگرام

اگر شما حساب اینستاگرام داشته باشید، می‌توانید در چند ثانیه حساب تردز را با اتصال به این حساب ایجاد کنید. این باعث می‌شود برای بسیاری از افراد دلایلی برای عضویت در آن وجود داشته باشد.

یکی از کشف‌های جالب‌ درباره تردز این است که بدون حذف حساب اینستاگرامتان، امکان حذف حساب تردز نیست. اما با توجه به اعتراضات گسترده در این زمینه، شرکت در حال بررسی راهی برای حذف جداگانه حساب تردز می‌باشد.

در طول TechCrunch Disrupt که در سپتامبر برگزار شد، میشل پروتی، مدیر ارشد حریم خصوصی محصولات متا، اعلام کرد که قصد دارد تا ماه دسامبر قابلیت حذف حساب Threads را راه‌اندازی کند. هم اکنون امکان حذف تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام مهیا شده است.

آموزش حذف اکانت تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام

در حال حاضر شما می توانید چند اقدام زیر را انجام دهید:

  • برنامه Threads را باز کنید.
  • اکنون به تنظیمات برنامه بروید.
  • گزینه Account را انتخاب کنید.
  • اکنون گزینه Delete or Deactivate Profile را انتخاب کرده و بر روی delete کلیک کنید.

جمع بندی

متا در آپدیت جدید خود امکان دیلیت اکانت تردز را بدون از دست رفتن حساب اینستاگرام فراهم کرده است. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد.
1/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. . می گوید

    چ برنامه ی مزخرفیه!