چگونه قفل جستجوی ایمن گوگل را باز کنیم؟

ما در این مقاله آموزشی قصد داریم تا به پرسش چگونه قفل جستجوی ایمن گوگل را باز کنیم؟، پاسخ دهیم. غیر فعال کردن قفل جستجوی ایمن گوگل تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر است. برای استفاده از این آموزش شما را دعوت می کنیم که تا انتهای این مطلب همراه چیکاو باشید.

استفاده از مرورگر اینترنت یکی از شیوه‌هایی است که بسیاری از ما برای جستجوی اطلاعات و دسترسی به سایت‌های مختلف استفاده می‌کنیم. اما گاهی اوقات ممکن است قفل جستجوی ایمن گوگل در مرورگر شما فعال شده باشد و شما نتوانید به طور کامل از این موتور جستجو استفاده کنید. در این مقاله، به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید قفل جستجوی ایمن گوگل را در مرورگر خود باز کنید.

چگونه قفل جستجوی ایمن گوگل را باز کنیم؟

1- مراجعه به تنظیمات مرورگر

اولین قدم برای باز کردن قفل جستجوی ایمن گوگل، مراجعه به تنظیمات مرورگر شما است. برای مثال، در مرورگر گوگل کروم، باید به منوی تنظیمات بروید که با کلیک بر روی آیکون سه نقطه در بالای سمت راست مرورگر، در دسترس قرار دارد. سپس گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید.

2- جستجوی قفل جستجوی ایمن گوگل

در تنظیمات مرورگر، می‌توانید به دنبال گزینه “موتور جستجو” یا “تنظیمات جستجو” بگردید. با کلیک بر روی این گزینه، می‌توانید به تنظیمات جستجوی مرورگر خود دسترسی پیدا کنید.

3- غیرفعال کردن قفل جستجوی ایمن گوگل

در تنظیمات جستجو، می‌توانید به دنبال گزینه “موتور جستجوی پیش فرض” یا “اضافه کردن موتور جستجوی جدید” بگردید. با کلیک بر روی این گزینه، می‌توانید به فهرست موتورهای جستجویی خود دسترسی پیدا کنید. در این فهرست، می‌توانید موتور جستجوی گوگل را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید. سپس در صفحه جدیدی که باز می‌شود، گزینه “استفاده از موتور جستجو” را انتخاب کنید و سپس تنظیمات را ذخیره کنید. با این کار، قفل جستجوی ایمن گوگل در مرورگر شما غیرفعال می‌شود و شما می‌توانید به طور کامل از این موتور جستجو استفاده کنید.

لازم به ذکر است که در برخی موارد، مرورگر شما ممکن است دارای گزینه‌ای با عنوان “استفاده از امکانات جستجوی ایمن گوگل” باشد. در این صورت، می‌توانید این گزینه را غیرفعال کنید تا قفل جستجوی ایمن گوگل در مرورگر شما باز شود.

جمع بندی

در نهایت، بهترین روش برای استفاده از موتور جستجوی ایمن گوگل، استفاده از یک VPN قوی است. با استفاده از یک VPN، می‌توانید به طور کامل از قفل جستجوی ایمن گوگل در هر مرورگری که استفاده می‌کنید، عبور کنید و به طور ایمن به سایت‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. متشکریم که با مقاله آموزشی “چگونه قفل جستجوی ایمن گوگل را باز کنیم” همراه ما بودید. نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
3.7/5 - (9 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.