اگر گذرواژه روبیکا را فراموش کردیم چه کنیم؟ | بازیابی رمز روبیکا در 5 گام ساده

اگر گذرواژه روبیکا را فراموش کردیم چه کنیم؟ چگونه می توان رمز ورود به روبیکا را بازیابی کرد؟ برای یافتن پاسخ این دو پرسش همراه چیکاو باشید.

گذرواژه یکی از مهم‌ترین اطلاعات شخصی است که ما در بسیاری از سرویس‌ها و برنامه‌های مختلف به کار می‌بریم. در صورتی که گذرواژه روبیکا را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید، چون امکان بازیابی آن وجود دارد. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید گذرواژه روبیکا خود را بازیابی کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش دیلیت اکانت روبیکا

اگر گذرواژه روبیکا را فراموش کردیم چه کنیم؟

قدم اول: دسترسی به صفحه بازیابی گذرواژه

برای بازیابی گذرواژه روبیکا، ابتدا باید به صفحه بازیابی گذرواژه روبیکا دسترسی پیدا کنید. برای این کار می‌توانید به سایت روبیکا به آدرس www.rubika.ir مراجعه کنید و در قسمت ورود به حساب کاربری روی لینک “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.

قدم دوم: وارد کردن شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل

در قدم بعدی، باید شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیلی که با آن در روبیکا ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل، بر روی دکمه “درخواست کد بازیابی” کلیک کنید.

قدم سوم: دریافت کد بازیابی

پس از ارسال درخواست، یک کد بازیابی به شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیلی که وارد کرده‌اید، ارسال خواهد شد. این کد بازیابی را در فیلد مربوطه وارد کنید.

قدم چهارم: تغییر گذرواژه

پس از وارد کردن کد بازیابی، به شما اجازه داده می‌شود که گذرواژه جدیدی برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. گذرواژه جدیدی که انتخاب می‌کنید، باید حداقل 8 کاراکتر، شامل اعداد، حروف بزرگ و کوچک باشد. همچنین، بهتر است از یک گذرواژه قوی و ترکیبی استفاده کنید که برای شما به یادآوری آسان باشد و در عین حال امن باشد.

بیشتر بخوانید: روبیکا چیست؟

قدم پنجم: تأیید گذرواژه جدید

در قدم آخر، برای تأیید گذرواژه جدید خود، باید آن را دوباره وارد کنید. پس از وارد کردن گذرواژه جدید، بر روی دکمه “ثبت” کلیک کنید.

با انجام این مراحل، گذرواژه حساب کاربری روبیکا شما بازیابی خواهد شد و شما می‌توانید با استفاده از گذرواژه جدید وارد حساب کاربری خود شوید.

جمع بندی

توصیه ما این است که همیشه گذرواژه قوی و منحصر به فردی برای حساب کاربری خود انتخاب کنید و به‌منظور حفظ امنیت حساب کاربری، هیچگاه گذرواژه خود را با دیگران به اشتراک نگذارید. متشکریم که تا انتهای مقاله اگر گذرواژه روبیکا را فراموش کردیم چه کنیم؟ با ما همراه بودید. نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
4.5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.