رفع تاری عکس با پیکس آرت چگونه انجام می شود؟

رفع تاری عکس با پیکس آرت چگونه انجام می شود؟ این نرم افزار چه کاربرد ها و قابلیت هایی دارد؟ برای دسترسی به آموزش گام به گام رفع تاری عکس با پیکس آرت همراه ما باشید.

پیکس آرت یک اپلیکیشن ویرایش عکس حرفه‌ای است که برای دستگاه‌های iOS و Android طراحی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند عکس‌های خود را ویرایش کرده و به صورت زیبا و جذاب نمایش دهند.

اپلیکیشن پیکس آرت شامل ابزارهای مختلفی برای ویرایش عکس مانند تنظیم رنگ، تنظیم روشنایی، تنظیم کنتراست، تنظیم سایز و برش عکس، اعمال فیلترهای مختلف، تنظیم تاری و وضوحیت و … است.

با استفاده از پیکس آرت، کاربران می‌توانند عکس‌های خود را به سادگی و با کیفیت بالا ویرایش کرده و به صورت حرفه‌ای و شگفت‌انگیز نمایش دهند. به همین دلیل، پیکس آرت یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس برای دستگاه‌های هوشمند است.

همان طور که گفته شد یکی از همین ترین امکانات این نرم افزار امکان ویرایش عکس های با وضوح پایین است. به همین دلیل ما قصد داریم تا در این مقاله آموزش رفع تاری عکس با پیکس آرت را به شما ارائه کنیم. همراه چیکاو باشید.

آموزش رفع تاری عکس با پیکس آرت

PixArt یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای ویرایش و اصلاح عکس هاست که در دسترس کاربران iOS و Android قرار دارد. برای رفع تاری عکس با استفاده از این اپلیکیشن، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. دانلود و نصب اپلیکیشن PixArt:

اپلیکیشن PixArt را از فروشگاه اپلیکیشن مورد نظر خود، مثل App Store برای iOS یا Google Play برای Android، دانلود و نصب کنید.

  1. باز کردن عکس:

باز کردن عکس تاریخی در اپلیکیشن PixArt. برای این منظور، روی دکمه “Gallery” یا “Photos” در صفحه اصلی کلیک کنید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

  1. انتخاب “Sharpen” در بخش “Tools”:

در پایین صفحه، بخش “Tools” را پیدا کنید و روی آیکون “Sharpen” کلیک کنید.

  1. تنظیمات رفع تاری عکس:

شما می‌توانید میزان شفافیت و واضحیت تصویر را با استفاده از دو کنترل کنترل “Amount” و “Radius” تنظیم کنید. در صورتی که تاری عکس شما خیلی شدید است، ممکن است نیاز باشد بیشترین میزان شفافیت و واضحیت را انتخاب کنید.

  1. ذخیره عکس:

پس از انجام تنظیمات مورد نظر، روی دکمه “Save” در بالای صفحه کلیک کنید تا تغییرات شما در عکس ذخیره شود.

جمع بندی

این روش رفع تاری عکس با استفاده از اپلیکیشن PixArt است. امیدوارم این راهنما برای شما مفید بوده باشد. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید به سرعت و با کیفیت بالا تاری عکس های خود را رفع کنید. متشکریم که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. 
4/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.