آیا روبیکا رایگان است؟ چطور روبیکا را رایگان کنیم؟

آیا روبیکا رایگان است؟ روبیکا شبکه اجتماعی ایرانی است که مشابه با اینستاگرام طراحی شده است. مشاهده ویدیو در این شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام اینترنت زیادی مصرف می کند. پس اگر بتوان از روبیکای رایگان استفاده کرد در مصرف بسته اینترنت صرفه جویی زیادی خواهد شد. اما واقعا این مورد امکان پذیر است؟

کد رایگان کردن روبیکا

در زمان رونمایی روبیکا این شبکه اجتماعی رایگان شده بود. بر خلاف تصور عموم که روبیکا را غیر رایگان می دانند حالا باید برای رایگان شدن این شبکه اجتماعی ایرانی چند کار را انجام داده تا روبیکای رایگان برایتان فعال شود.

کد رایگان کردن روبیکا در همراه اول

اگر با سیم کارت همراه اول قصد استفاده از روبیکا را دارید، بایستی حتما اشتراک روبیکا تهیه کنید. اما باید بدانید که به صورت کلی استفاده از اینترنت روبیکا برای بخش پیامرسان و تماس صوتی برای همراه اول و ایرانسل رایگان است. برای استفاده های دیگر نظیر مشاهده فیلم و سریال حتی با تهیه اشتراک اینترنت شما رایگان نیست. در حال حاضر برای همراه اول رایگان بودن اینترنت تنها به طرح های تشویقی محدود می شود.

کد رایگان کردن روبیکا در ایرانسل

برای اینکه اینترنت خود را در روبیکا رایگان کنید کافیست کد #1*2*2*400* را وارد کنید. پس از وارد کردن این کد با پیغام حداکثر مجاز مصرف اینترنت نامحدود است و شما 0 مگابایت را مصرف کرده اید مواجه می شوید. پس از اینکه این کد را وارد کردید، کمی از اینترنت خود را در روبیکا مصرف کنید و مشاهده کنید که آیا اینترنتتان مصرف شده است یا خیر.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم نحوه رایگان کردن اینترنت روبیکا را به شما آموزش دهیم. چنانچه شما نیز تجربههای در این زمینه دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید. در صورتی که قصد دارید اکانت روبیکای خود را برای همیشه پاک کنید، مقاله حذف دائمی اکانت روبیکا را مشاهده کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. ناهید خسروی نجف ابادی می گوید

    درخواست کد رایگان کردن روبینا در ایرانسل

  2. عبدالخالق باران زهی می گوید

    سلام و احترام
    خیلی عالی بود