تماس تصویری روبیکا چگونه انجام می شود؟ آیا روبیکا تماس تصویری دارد؟

تماس تصویری روبیکا چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟ آیا روبیکا تماس تصویری دارد؟ این سوالات ذهن بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی محبوب ایرانی را درگیر خود کرده است. تماس تصویری ویژگی جدیدی است که بسیاری از شبکه های اجتماعی از آن پشتیبانی می‌کنند. روبیکا نیز این قابلیت را به برنامه خود افزوده است. در ادامه مقاله تماس تصویری روبیکا با چیکاو همراه باشید.

نسخه جدید روبیکا با تماس تصویری

در نسخه جدید روبیکا تماس تصویری پشتیبانی می‌شود. تماس هایی که با این برنامه گرفته می‌شود از سرعت و کیفیت فوق العاده‌ای برخوردار است که البته باید در نظر داشته باشید که اینترنت شما باید قوی باشد. با بررسی‌هایی که ما در چیکاو انجام دادیم، سرعت برقراری و اتصال تماس در شرایط مطلوب اینترنت، مناسب است و مشکلی در آن وجود ندارد. برای اینکه بتوانید از این ویژگی بهره‌مند شوید، حتما روبیکای خود را آپدیت کنید.

چرا در روبیکا نمیشه تماس گرفت؟

در گذشته روبیکا این قابلیت را به برنامه خود اضافه نکرده بود. در صورتی که از نسخه‌های قدیمی روبیکا استفاده می‌کنید، باید روبیکای خود را به آخرین نسخه ارائه شده، بروزرسانی کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید از این ویژگی روبیکا استفاده کنید. اما بسیاری از افراد با وجود بروزرسانی این برنامه، به بخش تماس دسترسی ندارند. عدم نمایش آیکن تماس در پی‌وی به دلیل عدم اجازه دسترسی به مخاطبین و میکروفون است. حتما این دسترسی‌ها را فعال کنید.

نحوه تماس در روبیکا

برای تماس صوتی و تصویری در روبیکا کافیست وارد صفحه مخاطب خود شوید و بر روی آیکن تماس در نوار بالای صفحه کلیک کنید. با کلیک بر روی این دکمه تماس صوتی شما فعال می‌شود. برای تماس تصویری کافیست از طریق بخش زیر تماس ویدیویی، تماس تصویری داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا پاسخ مناسبی به سوال آیا سوپر اپلیکیشن روبیکا تماس تصویری دارد، بدهیم. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. در صورتی که سوال یا ابهامی دارید از بخش نظرات با ما در میان بگذارید. درصورتی که قصد دارید اکانت روبیکای خود را حذف کنید، پیشنهاد میکنم مقاله حذف دائمی اکانت روبیکا را مشاهده کنید.
3.2/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.