چرا فیلم در ایتا ارسال نمی شود؟

ایتا یک شبکه اجتماعی مشابه تلگرام است. ایتا سعی کرده تا ویژگی ارسال فیلم نیز همچون تلگرام در اختیار کاربران قرار دهد. با وجود توانایی عملکردی خوب ایتا در ارسال عکس و ویدیو اما اکثر کاربران سوال می کنند که چرا فیلم در ایتا ارسال نمی شود؟ ما در این مقاله قصد داریم تا علت ارسال نشدن فیلم در ایتا را بررسی کرده و راه حلی برای آن ارائه دهیم. همراه چیکاو باشید.

علاوه بر ارسال نشدن فیلم در ایتا، یکی دیگر از مشکلات رایج این پیام رسان عدم نمایش مخاطبین است. ما درباره این مشکل نیز در مقاله چرا مخاطبین در ایتا نمایش داده نمی شود؟ صحبت کرده ایم.

علت ارسال نشدن فیلم در ایتا

  • اتصال به وی پی ان

با توجه به گزارش هایی که بیشتر کاربران ارائه می کنند، برای استفاده از ایتا بایستی وی پی ان متصل را قطع کرد. در غیر این صورت استفاده از ایتا برایتان سخت خواهد بود. قبل از هر چیزی از این امر اطمینان حاصل کنید.

  • قطع بودن اینترنت

اطمینان حاصل کنید اینترنت شما قطع نشده باشد. اگر تنظیمات داده هایتان فعال است، از تمام نشدن بسته اینترنت خود اطمینان حاصل کنید.

  • پر بودن حافظه

اگر حافظه گوشی یا لپ تاپتان تا زیر گلو پر است ابتدا کمی فضای آن را خالی کنید و سپس به ارسال فیلم اقدام کنید. ایتا از جمله برنامه ای است که به تجربه کاربران، برای استفاده درست و کامل نیاز به کمی فضای خالی دارد.

  • وصل بودن تلگرام

در بسیاری از موارد گزارش شده که کاربران برای استفاده همزمان از ایتا و تلگرام در گوشی به مشکل برخورده اند. با وجود اتصال تلگرام دیگر ایتا به درستی کار نمی کند. شاید برایتان جالب باشد در گوشی های برند پوکو که هر زمان ایتا و تلگرام باز است و شما بخواهید بین این دو برنامه سوئیچ کنید، گوشی نمی تواند فرق ایتا و تلگرام را تشخیص دهد و اشتباه می کند. در مواردی دیده شده که لوگوی تلگرام را در بالای پنجره باز ایتا قرار می دهد و دیگر خبری از پنجره تلگرام نیست.

  • استفاده از نسخه های قدیمی

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که علاقه ای به بروزرسانی برنامه های گوشی خود ندارند، بایستی همین الان ایتای خود را آپدیت کنید. چرا که برنامه ایتا به لطف باگ های فراوان آن به صورت مداوم در حال بروزرسانی است. در اولین فرصت حتما برنامه ایتا را آپدیت کنید.

نحوه ارسال فیلم در ایتا

برای ارسال فیلم در ایتا، کافیست زمانی که وارد ایتا شدید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بر روی گزینه ضمیمه (آیکن گیره) در پی وی کلیک کنید.
  • سپس فیلم خود را در گالری انتخاب کرده و گزینه ارسال را لمس کنید.

اگر تصمیم به ارسال فیلم با کیفیت در ایتا را دارید، کافیست به جای انتخاب فیلم در گالری آن را به صورت فایل ارسال کنید. برای حفظ کیفیت فیلم در ایتا روی آیکن ضمیمه (آیکن گیره) کلیک کرده و سپس گزینه File (فایل) را انتخاب کنید. این قابلیت در گروه های ایتا نیز پشتیبانی می شود. برای آشنایی بیشتر با ترفند های ایتا به مقاله تنظیمات گروه در ایتا مراجعه کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به سوال چرا فیلم در ایتا ارسال نمی شود پاسخ دهیم و راه حل های کاربردی به شما ارائه دهیم. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. در صورتی که سوال یا ابهامی دارید از بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر دیگر تمایلی به استفاده از ایتا را ندارید می توانید با دیلیت اکانت ایتا حساب کاربری خود را برای همیشه پاک کنید.
2.3/5 - (7 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.