هشتگ اینستاگرام کجاست؟ چگونه هشتگ را فالو یا انفالو کنیم؟

چگونه هشتگ را آنفالو کنیم؟ فالو یا انفالو کردن هشتگ اینستاگرام یک کار بسیار ساده برای مدیریت و رشد حساب کاربری است. احتمالا بار ها اسم هشتگ را شنیده اید اما آیا از کاربرد آن نیز اطلاع دارید؟ برای دسته بندی محتوا های مرتبط بهم می توان از هشتگ ها استفاده کرد. این قابلیت یک راه میانبر برای رساندن شما به محتوا های مدنظرتان می باشد.

این ابزار دسته بندی به زبان ساده متشکل از کلمه، عبارت، عدد یا ایموجی هایی است که بعد از آیکون # و بدون فاصله در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این قابلیت در اکثر شبکه های اجتماعی وجود داشته و تنها محدود به اینستاگرام نمی باشد. افرادی که در توییتر یکدیگر را فالو نکرده اند می توانند از طریق همین ابزار با یکدیگر تعامل کنند.

این قابلیت دسته بندی مفید در اینستاگرام به شما امکان دیده شد بیشتر را می دهد. تنها کافی است که هشتگ های پرکاربرد در زمینه کاری خود را شناسایی کرده و تا حداکثر 30 تا از آنها را در کپشن هر پست استفاده کنید. برای پاسخ به سوال چگونه هشتگ را آنفالو کنیم و اشنایی با تمام کاربرد های این قابلیت تا انتهای این مقاله با چیکاو همراه باشید.

هشتگ چیست؟

یکی از ابزار های کاربردی جدید در شبکه های اجتماعی هشتگ است. این ابزار در گذشته در برنامه نویسی PDP-11 استفاده می شده اما اکنون در تمامی شبکه های اجتماعی کاربرد دارد. از آیکون مربع یا  Pound Sign (#) برای هشتگ گذاری استفاده می شود.

هشتگ اینستاگرام کجاست؟

  •       در بایو پیج
  •       در کپشن پست ها
  •       در استوری ها
  •       در کامنت ها

کاربرد هشتگ چیست؟

  • کاربرد اول: دسته بندی کردن محتوا های مرتبط.
  • کاربرد دوم: راه میانبری برای شناسایی و یافتن اطلاعات در یک موضوع خاص.
  • کاربرد سوم: کمک به دیده شدن محتوای شما در کنار مطالب مشابه.
  • کاربرد چهارم: جذب کاربران رایگان هدفمند.
  • کاربرد پنجم: ایجاد و راه اندازی کمپین.

چگونه هشتگ اینستاگرام ایجاد کنیم؟

استفاده از این قابلیت بسیار ساده بوده و نیاز به آموزشی خاصی ندارد. برای این کار تنها کافی است که در کنار آیکون مربع و بدون ایجاد فاصله کلمه مورد نظر خود را بنویسید. به چند مثال زیر توجه نمایید:

#چیکاو  #وبسیات_چیکاو #آموزش_تکنولوژی

چند نکته مهم:

  1. از هشتگ های کاملا مرتبط استفاده کنید.
  2. بین آیکون مربع و کلمه مورد نظر خود فاصله نگذارید.
  3. در هشتگ های دو یا چند کلمه ای بجای فاصله از Dash یا همان خط فاصله کیبورد استفاده نمایید.
  4. هشتگ های پرطرفدار حوزه کاری خود را مشخص کرده و از آنها استفاده کنید.
  5. از عبارت های ساده و کوتاه استفاده کنید.

انواع هشتگ ها در برنامه اینستاگرام

  • نوع اول: هشتگ توضیح برای شرح محتوا.
  • نوع دوم: هشتگ برند برای برند سازی.
  • نوع سوم: هشتگ کمپین برای رویداد ها و کمپین های خاص.

تاپ هشتگ چیست؟

پر استفاده ترین هشتگ های موجود در این شبکه اجتماعی تاپ هشتگ نام  دارد. توجه کنید که هشتگ های تاپ بیشترین استفاده در این شبکه اجتماعی را دارند اما هشتگ های ترند در حال حاضر پر استفاده ترین می باشند.

برای یافتن هشتگ مناسب و قرار گرفتن در Top Posts چکار کنیم؟

  1. تحلیل پیج رقبا با محتوا های مرتبط
  2. الگو برداری از پیج های پرطرفدار
  3. ساختن هشتگ اختصاصی برای کسو کار خود
  4. استفاده از هشتگ های موجود در قسمت تاپ و ترند

چگونه هشتگ را فالو کنیم؟

برای فالو کردن هشتگ تنها کافی است که در قسمت سرچ اینستاگرام عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس از بین عبارت های پیشنهادی یکی را انتخاب کرده و در صفحه جدید آن را فالو کنید. همچنین می توانید هشتگ زیر یک پست یا موجود در استوری اینستاگرام را لمس کرده و سپس در صفحه جدید عبارت  Follow را بزنید تا آن را دنبال کنید.

چگونه هشتگ را آنفالو کنیم؟

برای مدیریت هشتگ های خود گاهی اوقات لازم است تا آنها را آنفالو کنید. برای آنفالو کردن هشتگ ها تنها کافی است تا به بخش Following یا دنبال شوندگان حساب کاربری خود مراجعه کنید. در صفحه جدید به بخش HASHTAG بروید و در منوی موجود اقدام به انفالو کردن هشتگ های اضافی کنید.

سوالات متداول

چگونه هشتگ را انفالو کنیم؟

همان طور که در این مقاله به طور کامل درباره آموزش آنفالو کردن هشتگ اینستاگرام توضیح داده شد شما می توانید با مراجعه به بخش فالویینگ های خود و در قسمت هشتگ ها اقدام به انفالو هشتگ های خود کنید. انفالو کردن هشتگ برای مدیریت این قابلیت بسیار مهم می باشد.

بهترین راه برای حل مشکل ” چرا نمیتونم هشتگ را انفالو کنم” چیست؟

در همین مقاله به طور کامل به سوال “چگونه هشتگ را آنفالو کنیم؟” پاسخ دادیم. موارد گفته شده را از طریق مرورگر گوشی یا لپ تاپ خود امتحان کنید. در همین راستا به شما پیشنهاد می کنیم تا برای آشنایی با قابلیت استفاده از اینستاگرام در مرورگر به مقاله آموزش اینستاگرام وب مراجعه کنید.

4/5 - (6 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. امیر حسام می گوید

    من نتونستم هشتگ رو انفالو کنم باگ داره چیکار کنم؟؟