مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس نورد سی ای ۲ لایت فاش شد

مدتی است که در مورد گوشی هوشمند وان پلاس نورد سی ای ۲ ( OnePlus Nord CE 2) خبرهای زیادی در فضای مجازی منتشر می شود. اما امروز، برای اولین بار، جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند دیگر برند وان پلاس یعنی وان پلاس نورد ۲ سی ای لایت ( OnePlus Nord CE 2 Lite) ظاهر شده است. این اطلاعات را یک منبع موثق موثق به اشتراک گذاشته است و به همین دلیل انتظار می رود که این خبر دقیق باشد و این گوشی هوشمند طیق گفته این افشاگر به زودی از سوی این برند برای عرضه معرفی شود. همراه چیکاو باشید.

به گفته افشاگر محبوب خبرهای دنیای فناوری که با نام مستعار @OnLeaks، خبرهای خود را به اشتراک می گذارد، وان پلاس تصمیم دارد تا نسخه کوچک شده ی گوشی هوشمند وان پلاس نورد سی ای ۲ ( OnePlus Nord CE 2) را با نام گوشی هوشمند وان پلاس نورد سی ای ۲  لایت (OnePlus Nord CE 2 Lite) در بازار گوشی های هوشمند هند عرضه کند. این منبع معتبر با Smartprix همکاری کرده است تا بتواند مشخصات این گوشی هوشمند آینده را به اشتراک بگذارد.

این افشاگر معروف درباره ی مشخصات این گوشی هوشمند جدید وان پلاس می‌گوید که این گوشی در داخل بدنه ی خود از پردازنده میان رده ی جدید کوالکام پلتفرم موبایل، اسنپدراگون ۶۹۵ ( Qualcomm Snapdragon 695 SoC) قدرت می گیرد. این گوشی همچنین از شبکه ارتباطات نسل پنجم یعنی ۵جی نیز پشتیبانی می کند که بیش از پیش توجه خریداران و کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

 تراشه ای که در بطن این گوشی هوشمند میان رده ی وان پلاس قرار می گیرد درواقع همان پردازنده ای است که در داخل بدنه ی گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو مجهز به ۵جی شیائومی ( Redmi Note 11 Pro 5G) قرار گرفته است. این گوشی شردمی به تازگی وارد بازار گوشی های هوشمند شده است.

این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.59 اینچی « fluid» با وضوح فول اچ دی پلاس بهره خواهد برد. با توجه به کلمه استفاده شده، صفحه نمایش می تواند از نرخ تازه سازی بالایی پشتیبانی کند. با این حال، مشخص نیست که این پنل نمایشگر استفاده شده در جلو این گوشی هوشمند وان پلاس از نوع ال سی دی خواهد بود یا این شرکت آن را از نوع سوپر آمولد انتخاب خواهد کرد.

در مورد ماژول دوربین نصب شده در پنل پشتی این گوشی هوشمند آینده ی وان پلاس گفته شده که وان پلاس نورد سی ای ۲ لایت دارای یک دوربین سه گانه در پشت خواهد بود که شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ناشناختهی دیگر نیز این سنسور اصلی را یاری خواهند کرد. این گوشی به گفته منبع خبر برای دوربین سلفی نیز از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و انجام تماس های تصویری در پنل جلو بهره خواهد برد.

وان پلاس نورد ۲ سی ای - چیکاو

متأسفانه، نرم افزار موجود در این گوشی هوشمند هنوز به صورت یک راز باقی مانده است و اطلاعات دقیقی در مورد آن در دسترس قرار ندارد. اما از آنجایی که گفته می شود که نسخه معمولی یا استاندارد وان پلاس نورد ۲ سی ای دارای رابط کاربری اختصاصی گوشی های وان پلاس یعنی OxygenOS 12 است و همچنین این گوشی هوشمند به طور پیش فرض این رابط کاربری را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می کند. به هر حال احتمال دارد که این گوشی جدید وان پلاس یعنی وان پلاس نورد ۲ سی ای لایت نیز از همان نرم افزار و سیستم عامل بهره ببرد.

در نهایت، این گوشی هوشمند برای تأمین انرژی مورد نیاز از یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه نیرو خواهد گرفت. علاوه بر آن همچنین گفته شده است که این باتری از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند تا به سرعت آن را پر کند.

در رابطه با تاریخ عرضه ی این گوشی در بازار نیز گفته شده که گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای لایت ممکن است در 11 فوریه در کنار گوشی هوشمند وان پلاس نورد سی ای ۲ به طور رسمی معرفی شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.