تاریخ معرفی گوشی وان پلاس نورد سی ای ۲ مجهز به شبکه ۵ جی فاش شد

شرکت وان پلاس اخیرا گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی ( OnePlus 9RT) و همچنین هدفون استریو کاملا بیسیم واقعی وان پلاس بادز زد ۲ ترو وایرلس استریو ( Buds Z2 TWS) را نیز در هند عرضه کرده است. هفته گذشته، افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری یوگش برار (Yogesh Brar)، ادعا کرده بود که این شرکت در ماه فوریه (نیمه دوم بهمن تا نیمه اول اسفند) رویدادی را برای معرفی گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای ۵جی (OnePlus Nord 2 CE 5G) در هند برگزار خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

همچنین انتظار می‌رود که در همان ماه شاهد ورود گوشی هوشمند وان پلاس نورد ان ۲۰ ( OnePlus Nord N20) به بازارهای اروپایی باشیم. مکس جامبور (max Jambor)، افشاگر  قابل اعتماد دیگر خبرهای فناوری، اکنون تاریخ عرضه گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای ۵جی را اعلام کرده است.

تصویر بالا که توسط جامبور به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای ۵جی در 11 فوریه (۲۲ بهمن ماه جاری) عرضه می شود. این تصویر همچنین ماژول دوربین دستگاه را نشان می دهد که با رندرهایی که در چند روز اخیر فاش شده بودند، مطابقت دارد.

  • مشخصات گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای دارای ۵جی که در شایعات اعلام شده است

در شایعات پیرامون مشخصات این گوشی هوشمند وان پلاس آمده است که گوشی وان پلاس نورد ۲ سی ای مجهز به ۵جی با صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد وارد بازار می شود. انتظار می‌رود که این صفحه‌نمایش برای قرار دادن دوربین سلفی از حفره هول پانچ استفاده کند. ضمن این که ارائه وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه ‌سازی 90 هرتز و همچنین استفاده از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایشاز جمله قابلیت ها و ویژگی هایی باشد که این صفحه نمایش خواهد توانست از آن ها پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای آبی - چیکاو

 از دیگر شایعات قابل توجه به این مورد اشاره شده است که این گوشی هوشمند وان پلاس با استفاده از سیستم عامل اندروید 12 به طور پیش فرض در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که رابط کاربری اختصاصی گوشی های وان پلاس، OxygenOS 12 در بالای آن اجرا می شود.

برای دوربین سلفی نیز گفته شده است که این دستگاه در داخل حفره هول پانچ بالای نمایشگر به یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز به احتمال زیاد برای دوربین اصلی به یک دوربین 64 مگاپیکسلی واید مجهز خواهد شد که یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک واحد دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز حسگرهای کمکی دوربین اصلی خواهند بود.

گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۳ سی ای ۵جی در بطن خود از تراشه میان رده مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰ ( Dimensity 900) بهره می برد. این گوشی هوشمند احتمال داده می شود که با دو پیکربندی حافظه 6 گیگابایت یا ۸ گیگابایت حافظه رم و همچنین دو پیکربندی ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی برای انتخاب کاربران در بازار عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای خاکستری - چیکاو

برای تأمین انرژی مورد نیاز نیز این گوشی هوشمند به یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی است که در داخل بدنه آن تعبیه خواهد شد. انتظار می رود باتری این گوشی از شارژ سریع 65 واتی نیز پشتیبانی کند. از نظر برچسب قیمتی نیز احتمال دارد که این اسمارت فون با برچسب قیمتی بین 24000 روپیه (در حدود ۳۲۱ دلار آمریکا) تا 28000 روپیه ( در حدود 374 دلار) در بازار عرضه شود. در مورد رنگ بندی نیز گفته شده که به احتمال زیاد، گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ سی ای ۵جی در رنگ های  مشکی و سبز وارد بازار شود تا کاربران به سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.