ویدیوی تبلیغاتی و بازاریابی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به صورت آنلاین فاش شد

پیش‌بینی می‌شود که پرچم‌دار عرضه‌شده سامسونگ برای سال 2022 در 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه جاری) معرفی شود. با این حال، این امر باز هم نمی تواند مانع از افشای اطلاعات مربوط به گوشی های هوشمند پرچمدار جدید سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ (Samsung Galaxy S22) برای سال ۲۰۲۲ شود. آخرین خبر فاش شده در این زمینه یک ویدیوی تبلیغاتی برای دستگاه گوشی هوشمند گل سر سبد این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ است که این ویدیوی تبلیغاتی همراه با برخی از تصاویر بازاریابی دستگاه در دسترس قرار گرفته است. خبرهای فاش‌ شده ی جدید نشان می‌دهد که ممکن است هیچ کاهشی در روند تولید سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ وجود نداشته باشد. همراه چیکاو باشید.

یکی از کارشناسان کره جنوبی ویدئوی تبلیغاتی و تصاویر بازاریابی سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را توییت کرد که نشان می‌دهد سه مدل اسمارت فون در سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ عرضه خواهند شد که عبارتند از گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ نسخه معمولی یا استاندارد ( Galaxy S22)، گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ ( Galaxy S22 Plus) و سومین و آخرین اسمارت فون این سری بالاترین و بهترین این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ (Galaxy S22 Ultra) خواهد بود.

این گوشی هوشمند در واقع قدرتمندترین و گل سر سبد و گوشی بالا رده این سری خواهد بود. بدون شک چشم تمام شرکت ها و برندهای رقیب ازجمله اپل به این گوشی دوخته خواهد شد و این نسخه از گوشی های کهکشانی اس ۲۲ سامسونگ است که با گوشی بالا رده ی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل رقابت خواهد کرد.

سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ قرمز - چیکاو

در این سری از گوشی های پرچمدار سامسونگ، گوشی گلکسی اس ۲۲ معمولی یا نسخه استاندارد این برند دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی (در واقع حتی اندکی کوچکتر) خواهد بود. با این حال گوشی دیگر این سری کهکشانی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ خواهد بود که با استفاده از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی به سوی ویترین فروشگاه های بازار موبایل روانه خواهد شد.

سرانجام نوبت به کهکشانی اس ۲۲ اولترا سامسونگ می رسد که این گوشی هوشمند بالا رده و قدرتمندترین دستگاه سامسونگ در این سری خواهد بود و از صفحه نمایش ۶.۸ اینچی بهره خواهد برد. تقریبا می توان گفت که در مورد این گوشی کهکشانی سامسونگ به آن صورت مشخصات جدیدی در دسترس قرار ندارد تا برای افشا کردن مورد استفاده قرار گیرد زیرا تاکنون تمام مشخصات و قابلیت های این گوشی هوشمند فاش شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. تمام مشخصات این گوشی همان طور که در مورد سری گلکسی اس ۲۲ از جمله تنظیمات دوربین، نمایشگر، باتری، تراشه و پیکربندی حافظه قبلا صحبت شده است، همان مشخصات نیز به صورت کامل در روز برگزاری رویداد آنپکد گلکسی اعلام خواهد شد.

افشای اطلاعات قبلی همچنین به این موضوع اشاره داشتند که پیش‌سفارش‌های این گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ طبق قرار اعلام شده از روز 14 فوریه ( ۲۵ بهمن ماه جاری) آغاز می‌شود.

مشخصات سری گوشی های هوشمند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

 در حالی که فروش این گوشی های هوشمند سامسونگ به احتمال بسیار زیاد از 25 فوریه (۶ اسفند ماه آینده) آغاز می‌شود. به هر حال باز هم علی رغم این که این گوشی های پرچمدار سامسونگ تبلیغات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته اند و به خصوص در یک ماه اخیر همواره در تیتر خبرهای دنیای فناوری قرار داشته اند اما با تمام این اوصاف باز هم گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با دسترسی و عرضه محدود مواجه خواهند شد و احتمال داده می شود که نتواند به طور گسترده در دسترس قرار گیرند.بنابراین کسانی که بیش از دیگران برای به دست آوردن این گوشی ها تلاش کنند، زودتر از سایرین موفق خواهند شد تا یک نسخه از این اسمارت فون های پرچمدار آتی سامسونگ را دریافت کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.