قیمت سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ برای اروپا پیش از عرضه در ماه آینده به بیرون درز کرد

پس از ماه‌ها شایعات و افشاگری‌های بسیار، غول کره جنوبی سامسونگ سرانجام اعلام کرد که گوشی‌های پرچمدار آینده این برند، سری گلکسی اس ۲۲ ( Galaxy S22)، به طور رسمی در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ ( Galaxy Unpacked) در 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰) معرفی خواهند شد. تنها چند هفته قبل از اعلام رسمی مشخصات و ویژگی های این سری از پرچمداران جدید سامسونگ، قیمت سری گلکسی اس 22 سامسونگ برای عرضه در بازار اروپا به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. همراه چیکاو باشید.

قیمت مدل پایه گلکسی اس 22 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 849 یورو و مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 899 یورو خواهد بود. گلکسی اس 22 پلاس با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در نهایت 1049 یورو قیمت دارد در حالی که این مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی 1099 یورو قیمت دارد.

از سوی دیگر، گلکسی اس 22 اولترا با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 1249 یورو و رم 12 گیگابایتی با مدل 256 گیگابایتی 1349 یورو قیمت خواهند داشت. ابن مدل رده بالا با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز با 1449 یورو قیمت در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

سری گلکسی اس ۲۲ به همراه قلم اس پن - چیکاو

قابل ذکر است که افشای این خبر با خبرهای فاش شده ی قبلی به طور کامل مطابقت ندارد زیرا در گزارش های پیشین گفته شده بود که مدل پایه سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دارای دو نسخه خواهد بود که یکی با 12 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و نسخه ی رده بالاتر این گوشی هوشمند سامسونگ نیز با برخورداری از 16 گیگابایت رم روانه ویترین فروشگاه های موبایل در سرتاسر جهان خواهد شد.

همچنین گزارش هایی در مورد عرضه یک مدل با پیکربندی بسیار جذاب و تحسین برانگیز دارای حافظه ذخیره سازی داخلی به میزان خارق العاده  1 ترابایتی توسط سامسونگ نیز منتشر شده است که در این خبر جدیدی که افشای قیمت این گوشی ها برای عرضه در بازارهای کشورهای اروپا فاش شده است، نیز ظاهراً دیده نشده است.

با توجه به این که سامسونگ با عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ نسخه معمولی یا استاندارد خود که دارای کوچکترین سایز صفحه نمایش خواهد بود و در سری امسال نیز سایز صفحه نمایش آن نسبت به مدل پیشین خود حتی کاهش یافته به به حدود ۶.۱ رسیده است با گوشی های هوشمندی مانند گوشی آیفون 13 مینی که قیمت آن از 699 دلار شروع می شود و همچنین گوشی هوشمند پیکسل 6 گوگل نیز که برچسب قیمتی آن هم از 599 دلار آغاز می گردد، با رقبای زیاد و سرسخت زیادی روبرو خواهد بود و رقابت بسیار جالبی این این سه گوشی شکل خواهد گرفت.

رنگ بندی سری گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

بنابراین، مشاهده ی قیمت گوشی های سری گلکسی اس 22 آینده بسیار جالب خواهد بود. بدون شک حدس زدن این که کدام یک از این سه دستگاه گوشی از سه غول دنیای فناوری می تواند در این رقابت بر حریفان خود فائق آید و پیروز شود، کار چندان ساده ای نیست و فقط گذر زمان خواهد توانست این موضوع را حل کند.

اگرچه انتظار می‌رود سری گلکسی اس 22 با برخی به‌روزرسانی‌های بزرگ، از جمله طراحی اصلاح‌شده، مشخصات بهتر، سنسورهای دوربین بهبود یافته و موارد دیگر همراه باشد، اما باز هم می توان گفت که قیمت گذاری نقش مهمی در تبدیل شدن این گوشی های هوشمند کهکشانی سامسونگ به یکی از پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند بازار جهانی سال خواهد داشت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.