مشخصات کامل ردمی 2201116SC فاش شد، به نظر می رسد عرضه آن قریب الوقوع باشد

ردمی قصد دارد تا گوشی های سری ردمی کی ۵۰ (  Redmi K50) را در ماه فوریه (بهمن اسفند ۱۴۰۰) در چین عرضه کند. گزارش ها نشان می دهد که شماره مدل های 22021211RC، 22041211AC، 22011211C و 21121210C با نام های ردمی کی ۵۰( Redmi K50) نسخه معمولی یا استاندارد، ردمی کی ۵۰ نسخه پرو (  Redme K50 Pro)، گوشی ردمی کی ۵۰ پرو پلاس ( K50 Pro+) و در نهایت گوشی ردمی کی ۵۰ نسخه ی گیمینگ ادیشن (  Redme K50 Gaming Edition) وارد بازار چین خواهند شد.

گزارش ها همچنین نشان می دهد که یک گوشی دیگر از برند ردمی با شماره مدل 2201116SC در انتظار معرفی رسمی از سوی این برند قرار دارد. این گوشی پس از رونمایی و معرفی مشخصات در بازار چین عرضه خواهد شد. تمام مشخصات دستگاه از طریق گواهی پایگاه داده TENAA که در آنجا به ثبت رسیده، فاش شده است. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات گوشی هوشمند ردمی 2201116SC

 گوشی هوشمند ردمی با شماره مدل Redmi 2201116SC دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع سوپر آمولد بوده که وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ را ارائه می دهد. صفحه نمایش این گوشی گفته شده که احتمال دارد از نرخ تازه سازی 90 هرتز یا حتی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند در بطن خود از تراشه هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد که قادر خواهد بود تا از شبکه ارتباطات نسل پنج موبایلی یعنی ۵جی نیز پشتیبانی کند.

مشخصات گوشی هوشمند ردمی 2201116SC - چیکاو

از دیگر مشخصات این گوشی به این موضوع اشاره شده که به احتمال زیاد ممکن است با ۴ پیکربندی برای میزان حافظه رم در بازار عرضه شود که عبارتند از میزان رم ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت رم، ۱۲ گیگابایت رم و نهایتا ۱۶ گیگابایت رم. این حافظه های رم نیز با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت و حتی ۵۱۲ گیگابایت رم همراه خواهند شد که نشان می دهد با گوشی بسیار قدرتمند رو به رو خواهیم شد. به نظر می رسد که این گوشی ردمی به طور پیش فرض رابط کاربری اختصاصی گوشی های این برند یعنی MIUI 13 را در بالای سیتم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا خواهد کرد.

این دستگاه به یک ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی مجهز خواهد شد که برای دوربین اصلی قرار است از یک لنز فوق العاده باکیفیت 108 مگاپیکسلی واید استفاده کند و یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در بالای پنل نمایشگر و در داخل حفره هول پانچ برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و انجام تماس های تصویری قرار خواهد گرفت.

این گوشی ردمی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود نیز به یک باتری بزرگ با ظرفیت 4900 میلی آمپر ساعتی متکی خواهد بود که در بطن آن جای می گیرد و همچنین به نظر می رسد که این دستگاه از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. ضمن ان که احتمالاً مجهز به اسکنر اثر انگشت جانبی است که با کلید پاور ادغام خواهد شد.

ابعاد این گوشی ۷۶.۱ در ۱۶۴.۱۹ در ۸.۱۲ میلی متر خواهد بود و علاوه بر آن ۲۰۲ گرم نیز وزن خواهد داشت که نشان می دهد با گوشی هوشمند سبک وزنی طرف نخواهیم بود. این اسمار فون به احتمال زیاد در رنگ هایی بسیار زیادی مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی، بنفش، سیاه، سفید و خاکستری در دسترس قرار خواهد گرفت که از نظر انتخاب رنگ، دست کاربران برای انتخاب رنگ مورد سلیقه خود کاملا باز خواهد بود.

قیمت و رنگ بندی گوشی هوشمند ردمی 2201116SC - چیکاو

تصاویر ردمی 2201116SC هنوز در لیست TENAA آن نشان داده نشده است. از نظر مشخصات، به نظر می رسد که این گوشی مشابه گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵جی ( Redmi Note 11 Pro 5G) نسخه ی منظور شده برای بازارهای جهانی است. این گوشی در بازارهای بین المللی با تراشه اسنپدراگون 695 عرضه می شود، از این رو، به نظر می رسد که گوشی ردمی 2201116SC به زودی به عنوان نسخه جدیدی از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پرو ۵جی در بازار در چین عرضه شود.  در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه در دسترس قرار نگرفته است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.