گوشی رد مجیک ۷ در ۴ زمینه رکور دار گوشی های هوشمند بازار تاکنون خواهد بود

سری گوشی های هوشمند رد مجیک نوبیا آماده می شود تا گوشی هوشمند گیمینگ بعدی این سری را با نام رد مجیک ۷ ( RedMagic 7) در بازار عرضه کند. اما در حال حاضر و قبل از رونمایی از این گوشی هوشمند مخصوص گیم، این شرکت چهار ویژگی یا قابلیت از توانایی های منحصر به فرد این گوشی هوشمند مخصوص گیم را به نمایش گذاشته است که در آن موارد گوشی رد مجیک ۷ نوبیا آینده در مقایسه با سایر دستگاه های رقبا برترین گوشی در آن زمینه ها محسوب می شود. علاوه بر این، افشاگر معروف خبرهای فناوری که با نام مستعار دیجیتال چت استیشن ( DigitalChatStation) فعالیت می کند،  تصاویری از آداپتور شارژ سریع 165 واتی اختصاصی این گوشی هوشمند را نیز به اشتراک گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

ردمجیک در پستی که در شبکه اجتماعی و محبوب کاربران چینی یعنی ویبو (Weibo) به اشتراک گذاشته است، چهار زمینه از توانایی ها و قابلیت های این گوشی هوشمند مخصوص گیم را به رخ کشیده که در این زمینه ها گوشی گیمینگ رد مجیک ۷ در حال حاضر بدون رقیب است . این برند یعنی ردمجیک از این موارد به عنوان استاندارد هایی یاد می کند که این گوشی آن ها را در بازار گوشی‌های هوشمند تعیین می‌کند. شایان ذکر است که این گوشی هوشمند بالاترین اعداد امتیازات را در چهار بخش مختلف به خود اختصاص داده است که تاکنون هیچ گوشی هوشمند دیگری موفق نشده است چنین رکوردهایی از خود به جا بگذارد. در ابتدا، این شرکت امتیاز «41279» تلفن را نشان می دهد که ظاهراً عملکرد سیستم خنک کننده این گوشی مخصوص گیم را نشان می دهد.

رد مجیک 7 پشتیبانی از شارژ سریع 165 واتی - چیکاو

علاوه بر این، این تلفن دارای پشتیبانی از شارژ سریع 165 واتی است که بار دیگر موفق شده است تا لقب پشتیبانی از بیشترین سرعت و قدرت شارژ سریع را در میان تمام گوشی های هوشمند از آغاز تا به امروز به دست آورده است. رد مجیک ۷ همچنین امتیاز «1101769» را به نمایش گذاشت که چیزی جز امتیاز بنچمارک ان تو تو – AnTuTu این دستگاه نیست. این امتیاز در مقایسه با امتیاز « 1061361» که گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا ( Moto Edge X30) که به تازگی معرفی و در بازار عرضه شده است و به دست آورده است،  رقم بسیار چشمگیری است که گوشی رد مجیک ۷ برای کسب آن به خود می بالد.

در نهایت، این شرکت همچنین رقم  «100 درصد» را به نمایش گذاشته است که منظور از این عدد و درصد نیز می تواند، پشتیبانی صفحه نمایش این گوشی هوشمند از طیف رنگی ۱۰۰ درصدی P3 را در این تلفن نشان دهد. علاوه بر این، افشاگر محبوب دیجیتال چت استیشن تصاویری از آداپتور شارژ سریع ۱۶۵ واتی این گوشی هوشمند گیم را به اشتراک گذاشته است.

همان طور که در عکس های ارسالی می توان مشاهده کرد، آداپتور شارژ سریع این اسمارت فون نسبت به دستگاه های شارژر دیگر گوشی ها اندکی بیش از حد معمول ضخیم به نظر می رسد و همچنین عبارت 165 وات  روی جلد شارژر نوشته شده است. طبق گواهینامه های قبلی، این گوشی هوشمند برای انرژی مورد نیاز خود به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی متکی است که در داخل بدنه آن قرار می گیرد. در آگهی های تبلیغاتی این گوشی آمده است که شارژر سریع قدرتمند و 165 واتی این دستگاه می تواند تنها در مدت زمان فقط ۵ دقیقه باتری این گوشی را به میزان ۵۰ درصد شارژ کند.

شارژر رد مجیک ۷ - چیکاو

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به وجود تراشه آخرین پرچمدار شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC) اشاره کرد که در داخل بدنه این گوشی قرار گرفته و قدرت لازم برای اجرای برنامه های گیم این دستگاه را تأمین می کند. ضمن آن که از دیگر مشخصات آن می توان به میزان رم 18 گیگابایتی آن اشاره کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی سوپر آمولد بوده که وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. در ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی قرار دارد که حسگر اصلی این ماژول خواهد بود. در فهرست مشخصات این گوشی در سایت گیگ بنچ ( Geekbench) نیز آمده است که این اسمارت فون به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۲ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.