طراحی و مشخصات گوشی هوشمند گیمینگ نوبیا رد مجیک ۷ در ویبو فاش شد

انتظار می رود که به زودی بخش گوشی های هوشمند گیمینگ با یک محصول جدید رو به رو شود و این گوشی نیز دستگاهی از برند نوبیا و تحت عنوان نوبیا رد مجیک ۷ (Nubia Red Magic 7) خواهد بود که به زودی روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد. این گوشی موفق شده است تا در پایگاه داده TENAA حضور پیدا کرده و تأییدیه این پایگاه را به دست آورد و به همین دلیل امکان مشاهده طراحی و ویژگی های مهم آن نیز فراهم شده است. همراه چیکاو باشید.

در مقابل ما نسل جدیدی از دستگاه های مخصوص گیم قرار می گیرند که در هنگام بازی می توانند تصاویری بسیار شارء را تحویل دهند که از حداکثر وضوح و دقت بهره می برند. از نظر خارجی نیز می توان گفت طراحی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۷ از جهاتی مشابه و از جهاتی دیگر هم بر خلاف نسخه قبلی خود است. در پشت، آنها یک نمای بیرونی تهاجمی و خطوط شکسته ارائه شده است که از قبل به یکی از مهم ترین ویژگی های خانوادگی موبایل های بازی تبدیل شده است.

شرکت سازنده این گوشی در سمت راست و روی فریم دکمه‌های پاور یا روشن، خاموش و دکمه شروع به کار بازی را تعبیه کرده است و در سمت چپ نیز دکمه تنظیم صدا و دکمه فعال‌سازی حالت بازی را قرار داده است. در قسمت جلوی گوشی هوشمند مخصوص گیم نوبیا رد مجیک ۷، یک صفحه نمایش غول آسای 6.8 اینچی از نوع سوپر آمولد قرار دارد که از وضوح فول اچ دی پلاس پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش می تواند نرخ تازه سازی 165 هرتز را ارائه دهد.

گوشی مخصوص گیم نوبیا رد مجیک ۷ در داخل بدنه از تراشه آخرین پرچمدار کوالکام پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می گیرد. تین گوشی هوشمند در چند پیکربندی در بازار عرضه می شود تا گیمرها و سایر استفاده کنندگان بتوانند با توجه به نیاز خود نسخه مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند. این گوشی با چند پیکربندی رم از جمله ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت یا ۱۶ و حتی ۱۸ گیگابایت عرضه می شود. از نظر حافظه ذخیره سازی داخلی نیز با چند نوع حافظه از جمله ۱۲۸ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت و حتی ۵۱۲ گیگابایت نیز در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

پنل پشتی گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۷ - چیکاو

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۷ برای تأمین انرژی نیز متکی به یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی است که در داخل بدنه آن جای گرفته است. علاوه بر آن، این گوشی به فناوری پشتیبانی از شارژ سریع فوق العاده بالا و محیر العقول ۱۶۵ وات مجهز شده است! بنابراین خریداران و به خصوص گیمرها در هنگام بازی به هیچ عنوان نگران اتمام و خالی شدن باتری نخواهند بود زیرا در صورتی که باتری گوشی آن ها حتی اگر نزدیک به تخلیه کامل نیز باشد با اتصال این شارژر تا چشم بر هم بزنند، فول شارژ می شود.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک ۷ از سیستم عامل اندروید 12 با پوسته اختصاصی گوشی های هوشمند این برند یعنی Red Magic UI استفاده می کند. بدون شک استفاده کنندگان این گوشی و به خصوص گیمرهای حرفه ای از گوشی هوشمند، باید انتظار سیستم خنک کننده با فن قوی را انتظار داشته باشند. علاوه بر آن علاقه مندان به عکاسی نیز می توانند روی کیفیت خوب ماژول دوربین پشتی این گوشی حساب کنند زیرا ماژول دوربین پشتی رد مجیک ۷ نوبیا از یک سنسور 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره می برد.


  • وضعیت فروش اسمارت فون های گیم در بازار چگونه است

نوبیا در بازار گوشی های قدرتمند مخصوص گیم تنها نیست بلکه باید با چندین سازنده معتبر دیگر مانند ردمی رقابت کند. ردمی چند ماه پیش اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود را با نام ردمی کی ۴۰  (Redmi K40) روانه ویترین فروشگاه ها کرد. پس از چند روز حضور در بازار، به نظر می رسد این شرکت می داند که چرا گوشی های بازی محبوب نیستند. لو ویبینگ، ( Lu Weibing) مدیر کل برند ردمی که از زیر شاخه های برند شیائومی محسوب می شود، در این مورد اعلام کرد که این شرکت به همین دلیل که  می بیند گوشی های مخصوص گیم در بین مردم از اقبال  چندان مناسبی برخوردار نیست پا به این میدان گذاشته است تا بتواند این وضعیت را تغییر دهد.

وضعیت فروش اسمارت فون های گیم در بازار چگونه است - چیکاو

به گفته وی، یکی از علل بسیار مهمی که باعث می شود تا گوشی های هوشمند گیمینگ مورد استقبال زیاد قرار نگیرند، به دلیل گران بودن بسیار زیاد این گوشی هاش هوشمند است. او معتقد است که فروش فعلی گوشی های هوشمند گیمینگ به دلیل قرار داشتن در آستانه قیمت زیاد، چندان رضایت بخش نیست. علاوه بر این، او ادعا می کند که هیچ تقاضای کاذبی برای گوشی های هوشمند گیمینگ وجود ندارد، فقط قیمت های بالا باعث به وجود آمدن این وضعیت است.

 لو ویبینگ معتقد است که سازندگان تلفن های همراه بازی در جهت گیری و تفکر خود مشکل دارند. «هزینه قطعات اصلی این دستگاه ها بسیار گران است و همه هم تصمیم داشتند تا گوشی های تولیدی خود را با قیمت های بالاتری بفروشند. این کار باعث شد که این محصول از سبد نیازهای کاربر حذف شود، بنابراین اکنون باید به عقب برگردیم و وضعیت را به شکل سابق برگردانیم. ردمی ادعا می کند که امسال کمتر از 1.7 میلیون نسخه از دستگاه مخصوص گیم مدل ردمی کی ۴۰ را به فروش خواهد رساند. به این نکته توجه کنید که مجموع فروش گوشی های هوشمند گیمینگ از همه سازندگان در چین حدود 1.7 میلیون دستگاه است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.