لیست گیگ بنچ نشان می دهد که نوکیا جی ۱۰ در حال حاضر طعم اندروید ۱۲ را می چشد

چندی پیش، گزارش شد که نوکیا 3.4 در گیک بنچ ( GeekBench) با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی با اندروید 12 ارائه شده است. در همین راستا، مدل نوکیا جی ۱۰ ( Nokia G10) نیز که سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می کند، در پایگاه داده گیگ بنچ ظاهر شده است. این لیست نشانه روشنی است که نوکیا ممکن است آزمایش سیستم عامل اندروید 12 را بر روی گوشی هوشمند نوکیا جی ۱۰ خود آغاز کرده باشد. همراه چیکاو باشید.

لیست گیگ بنچ نشان می دهد که گوشی هوشمند نوکیا جی 10 هیچ تفاوتی با مدل های دیگری که در حال حاضر سیستم عامل اندروید 11 نسخه گو ادیشن (Android 11 Go ediiton) را اجرا می‌کنند، ندارد. بنابراین می توان این طور نتیجه گیری کرد که نسخه سیستم عامل اندروید ۱۲ که بر روی این گوشی اجرا می شود در واقع نسخه اندروید ۱۲ گو ادیشن (Go edition of Android 12) باید باشد. ضمن آن که این موضوع ظاهر ممکن است نشانه‌ای از این باشد که نوکیا به‌زودی به ‌روز رسانی را برای کاربران گوشی هوشمند نوکیا جی ۱۰ ارائه خواهد کرد.

 گوشی هوشمند نوکیا جی ۱ (Nokia G1) در سپتامبر سال گذشته، ۲۰۲۱ (شهریور مهر ۱۴۰۰) در هند عرضه شد. این گوشی هوشمند از یک تراشه هلیو جی ۲۵ مدیاتک ( Helio G25 MediaTek) پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی بوده که در قسمت بالای نمایشگر از یک بریدگی قطره ای برای قرار دادن حسگر سلفی بهره می برد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند نوکیا وضوح اچ دی پلاس را ارائه می کند.

نوکیا جی ۱۰ بنفش - چیکاو

این تلفن با توجه به این که یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است اما دارای یک ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی است که در یک ماژول دایره ای شکل قرار گرفته است. این مجموعه شامل یک لنز 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی است و همچنین یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی است. برای ثبت عکس ها و ویدیوهای سلفی و همچنین تماس های تصویری نیز از یک یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در پنل جلو بهره می برد.

به غیر از گوشی نوکیا جی 10، گوشی هوشمند نوکیا جی 50 (Nokia G50) و علاوه بر آن گوشی نوکیا ایکس 10 (Nokia X10) نیز قبلاً با به روز رسانی به اندروید 12 روی بنچمارک گیک بنچ دیده شده بودند و این مدل ها قبلاً به اندروید 12 آپدیت شده اند و چندین ویژگی از جمله تغییرات در رابط کاربری، انیمیشن های جدید و موارد دیگر را برای کاربران خود به ارمغان آورده اند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.