گوشی هوشمند نوکیا جی ۵۰ ۵جی در FCC ظاهر شد و ظرفیت باتری آن تأیید گردید

رندرها و مشخصات گوشی هوشمند نوکیا جی ۵۰ مجهز به ۵جی (Nokia G50 5G) چند هفته پیش فاش شد و اکنون این تلفن موفق شده است تا بتواند تاییدیه FCC را کسب کند. با چیکاو همراه باشید.

 اکنون لیست جزئیات بیشتری از تلفن هوشمند نوکیا جی ۵۰ مجهز به ۵جی مورد تأیید قرار گرفته است. گوشی هوشمند نوکیا جی ۵۰ نسخه ۵جی در واقع از اتصال ۵جی پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز دارای ظرفیت ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعتی است. این دقیقاً همان ظرفیتی است که پیش از این گزارش شده بود.

 کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده یعنی FCC  تأیید کرده است که تلفن هوشمند TA-1370/TA-1390 با ظرفیت باتری ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعتی در باندهای GSM، LTE و NR شبکه ارتباطات موبایلی و همچنین فرکانس‌های بلوتوث و Wi-Fi قابل استفاده است.

از نظر تصویر، هنوز هیچگونه تصویری از این گوشی منتشر نشده است و در حال حاضر فقط می‌توان به شماتیک محل تعیین شده برچسب ایمنی دسترسی پیدا کرد. خوشبختانه، افشاگر معتبر خبرهای دنیای فناوری یعنی رولاند کواندت (Roland Quandt) قبلاً فاش کرده است که این گوشی هوشمند جدید نوکیا یک دستگاه میان‌رده است که برای تعبیه دوربین سلفی در بالای نمایشگر از بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد و همچنین برای تعبیه‌ی ماژول دوربین پنل پشتی نیز از یک ماژول جزیره‌ای شکل بهره خواهد برد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.