نوکیا و اوپو قرارداد اختراع 5G را امضا کردند

نوکیا و اوپو یک قرارداد چند ساله بین مجوزهای متقابل پتنت امضا کرده اند که پتنت های ضروری استاندارد 5G را پوشش می دهد. این جدیدترین پیشرفت به دنبال یک شکایت طولانی مدت نقض حق ثبت اختراع بین این دو شرکت است که به سال 2021 بازمی گردد. این روند شامل چندین نبرد حقوقی در سراسر اروپا، آسیا و استرالیا بود و باعث شد که فروش تلفن ها و ساعت های هوشمند Oppo و OnePlus در آلمان متوقف شود.

ما خوشحالیم که با Oppo به توافقی بین مجوزها دست یافتیم که نشان دهنده احترام متقابل به مالکیت معنوی یکدیگر و سرمایه گذاری های نوکیا در تحقیق و توسعه و مشارکت در استانداردهای باز است. Oppo یکی از شرکت‌های پیشرو در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای ارائه نوآوری بیشتر به کاربران خود در سراسر جهان هستیم.

قرارداد جدید – همراه با دیگر قراردادهای مهم گوشی های هوشمند که در سال گذشته منعقد کرده ایم – ثبات مالی بلندمدتی را برای کسب و کار صدور مجوز ما فراهم می کند. – جنی لوکاندر، رئیس شرکت فناوری نوکیا

طبق قرارداد جدید، اوپو برای پوشش دوره‌های عدم پرداخت، به نوکیا حق امتیاز پرداخت خواهد کرد. طبق توافق دو طرف، شرایط دقیق قرارداد محرمانه باقی می ماند. در اینجا نظر رسمی Oppo در مورد توسعه است.

ما خوشحالیم که اوپو به یک توافق مجوز متقابل جهانی با نوکیا دست یافته است که پتنت های ضروری استاندارد 5G و سایر فناوری های ارتباطی حیاتی را پوشش می دهد. این توافقنامه همچنین تمام دعاوی معوق در همه حوزه های قضایی را حل خواهد کرد.

Oppo به ویژگی های معنوی نوکیا و سهم آن در صنعت ارتباطات جهانی احترام می گذارد و مشتاقانه منتظر همکاری با نوکیا برای ارائه بهترین تجربه ارتباطی برای کاربران در سراسر جهان است. – فنگ یانگ، مدیر ارشد مالکیت معنوی در اوپو

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.