چندین مدل گوشی جدید نوکیا در IMEI مشاهده شد، انتظار می رود به زودی معرفی شوند!

HMD Global اخیراً با حذف نام تجاری نوکیا از همه حوزه ها، حضور آنلاین خود را تجدید کرده است. Nokia.com اکنون به HMD.com هدایت شده است و دسته X (توئیتر سابق) @nokiamobile به @HMDglobal تغییر کرده است.

پیش از این انتظار می رفت که این شرکت فنلاندی محصولات خود از جمله گوشی های هوشمند را عرضه کند. این انتقال بزرگ باعث شد بسیاری باور کنند که در اینجا فقط محصولات با برند HMD را خواهیم دید و دیگر کالاهای نوکیا را نخواهیم دید. اما گزارشی ادعا می کند که گوشی های هوشمند جدیدی با برند نوکیا را پیدا کرده است که در وب سایت IMEI فهرست شده اند.

یک گزارش GSMChina ادعا می کند که 17 مدل جدید نوکیا را در وب سایت IMEI با شماره مدل های مختلف از TA-1603 تا TA-1628 مشاهده کرده است. همه این مدل ها می توانند کاملاً متفاوت باشند. برخی نیز می توانند انواع حافظه رم و ذخیره سازی یک مدل خاص را داشته باشند. این گزارش می افزاید که برخی از این مدل ها حتی می توانند در کنگره جهانی موبایل آینده (MWC) 2024 در بارسلون که قرار است از 26 فوریه تا 29 فوریه برگزار شود، عرضه شوند.

در این گزارش هیچ جزئیاتی در مورد این تلفن های هوشمند ادعا شده به جز این واقعیت که آنها در واقع دارای برند نوکیا هستند، ارائه نمی شود. نکته قابل توجه، نوکیا در سال 2016 قراردادی 10 ساله با HMD Global امضا کرد که قرار است در سال 2026 منقضی شود. بنابراین انتظار نمی‌رود مدل‌های جدیدتر نوکیا تا آن زمان به بازار ادامه دهند. اگرچه مدل هایی که اکنون در پایگاه داده IMEI مشاهده می شوند، احتمالاً زودتر از دیرتر، احتمالاً در سال جاری، عرضه خواهند شد.

اخیراً 9 گوشی جدید با برند HMD در وب سایت IMEI مشاهده شده است. اینها همچنین می‌توانند مدل‌های مختلفی باشند، یا برخی می‌توانند رم و/یا انواع ذخیره‌سازی یک مدل اولیه باشند. یکی از مدل‌های HMD با کد N159V اخیراً در رنگ مشکی با ماژول دوربین دوگانه پشتی با فلاش LED به بیرون درز کرده است. گفته می شد که این یک پیشنهاد میان رده است.

درز دیگری نشان داد که گوشی هوشمند HMD به زودی با رنگ آبی عرضه خواهد شد. این دوربین با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی پشتی با پشتیبانی از تثبیت کننده تصویر اپتیکال (OIS) در یک ماژول دوربین مستطیلی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی دیده می شود. هنوز چیزی بیشتر از این مدل مشخص نیست.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.