گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ قرار است در ۸ فوریه عرضه شوند

گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ پیش از عرضه تقریبا بسیاری از مشخصات آن‌ها در فضای مجازی فاش شده است و حتی تاریخ انجام رویداد نیز مشخص گردیده است، اما این شرکت هنوز به‌ طور رسمی حتی چیزی مرتبط با تاریخ برگزاری رویداد رونمایی از این گوشی‌های هوشمند را فاش نکرده است، اما این موضوع کاملاً مشخص است که فاصله چندانی با آن نیست. همراه چیکاو باشید.

اکنون، گزارش جدیدی از کره جنوبی نشان می دهد که این شرکت کاملاً آماده است تا رویداد جدید خود را که با نام گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) انجام خواهد شد، در تاریخ ۸ فوریه  ۲۰۲۲ یعنی ۱۹ بهمن ماه آتی میزبانی کند. این رویدادی است که سامسونگ به طور رسمی گوشی های پرچمدار آینده سری گلکسی اس ۲۲ (Galaxy S 22  ) خود را رونمایی و معرفی خواهد کرد.

این تاریخی که این منبع اعلام کرده است در واقع مطابق با گزارش‌های قبلی است که نشان‌دهنده یک جدول زمانی مشابه برای معرفی گوشی‌های هوشمند نسل بعدی است. همچنین گزارش شده است که این شرکت تا پایان ماه جاری دعوت نامه ها را ارسال خواهد کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود این شرکت از روز بعد از برگزاری رویداد رونمایی گلکسی آنپکد یعنی از ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۰) نیز شروع به پیش ‌سفارش گوشی‌ ها خواهد کرد، اما فروش واقعی یا فروشی که با تحویل کالا همراه خواهد بود از تاریخ ۲۴ فوریه یعنی ۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

پنل پشتی و صفحه نمایش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

سامسونگ در طی برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ معمولی یا استاندارد (Galaxy S 22)، گلکسی اس ۲۲ پلاس (Galaxy S 22 Plus) و  در نهایت گلکسی اس ۲۲ اولترا (Galaxy S22 Ultra) را معرفی خواهد کرد. این گوشی ها با توجه به منطقه‌ای که در آنجا عرضه خواهد شد از آخرین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 SoC) یا آخرین تراشه پرچمدار ساخت خود سامسونگ یعنی پردازنده (Samsung Exynos 2200) استفاده می کند.

انتظار می رود گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نسخه استاندارد، یک پرچمدار جمع و جور از غول کره جنوبی باشد و این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۰۶ اینچی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت در بازار عرضه شود. از سوی دیگر، مدل‌های گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ نیز بالاترین روشنایی را در بین تمام گوشی‌های بازار خواهند داشت که گفته شده میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی پرچمدار به رقم خارق العاده ۱۷۵۰ نیت خواهد رسید و همچنین این صفحه نمایش می‌تواند نسبت کنتراست ۳ میلیون به ۱ را ارائه دهد که با این اوصاف کاربران این گوشی قادر خواهند بود تا هر نوع محتوایی را در صفحه نمایش این گوشی حتی در زیر تابش مستقیم نور خورشید نیز به خوبی و بدون هیچ گونه مشکلی مشاهده کرده و از استفاده آن لذت ببرند.

ماژول دوربین اصلی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

 سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس نیز دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۵۵ اینچی خواهد بود اما باز نسبت به صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ که با قطر ۶.۸۱ اینچی عرضه خواهد شد، مقداری کوچکتر است. گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ ضمن این که از قلم دیجیتالی اس پن پشتیبانی می‌کند، در مدل امسال حتی دارای یک حفره برای برای نگه داشتن قلم نیز هست که کاربران دیگر مشکلی برای حمل قلم اس پن این گوشی نخواهند داشت.

سامسونگ، در واقع ترکیبی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم، کاربردی و ضروری هر دو گوشی بالا رده‌ی دو سری‌ پرچمداران نسل گلکسی اس و نسل گلکسی نوت سامسونگ را در این گوشی تعبیه کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ برای شارژ، از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بطن خود بهره می‌برد و با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی جدید این شرکت نیز عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که این گوشی هوشمند علاوه بر پشتیبانی از شارژ سریع سیم دار، از شارژ سریع بی سیم و همچنین شارژ معکوس برای سایر گوشی‌ها و دستگاه‌های سازگار نیز پشتیبانی خواهد کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.