گوشی هوشمند پایه تکنو پاپ ۵ پرو با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در هند معرفی شد

گوشی هوشمند سطح پایه برند تکنو با نام تکنو پاپ ۵ پرو ( Tecno Pop 5 Pro) دیروز ۱۹ ژانویه (۲۸ دی ماه ۱۴۰۰) در هند به عنوان آخرین گوشی هوشمند مقرون به صرفه سطح پایه این شرکت معرفی شد. این گوشی تنها با برچسب قیمتی 8499 روپیه (در حدود ۱۱۴ دلار آمریکا) برای عرضه و فروش در بازار گوشی هوشمند هند معرفی شد و ویژگی برجسته این اسمارت فون که با برچسب قیمتی فوق العاده ارزان عرضه می شود، باتری فوق العاده بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی آن است. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند تکنو پاپ ۵ پرو دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی بوده که از وضوح اچ دی پلاس بهره می برد و می تواند تراکم پیکسل ۲۶۹ پیکسل بر اینچ مربع را نیز ارائه دهد. حداکثر میزان روشنایی این گوشی هوشمند تکنو به ۴۸۰ نیت خواهد رسید که اگر چنین میزان روشنایی را بتواند ارائه دهد برای یک گوشی بسیار اقتصادی در این رده مناسب ارزیابی می شود.

نرخ نمونه برداری لمسی این گوشی به 120 هرتز می رسد که قدری پایین است و پنل آن دارای یک بریدگی قطره ای در بالای نمایشگر است که برای قرار دادن حسگر دوربین سلفی تعبیه شده است. قاب گوشی تماماً و ازجمله پنل پشتی از پلاستیک ساخته شده است و نسبت نمایشگر به بدنه نیز 90 درصد است.

صفحه نمایش تکنو پاپ ۵ پرو - چیکاو

تکنو جزئیاتی از پردازنده و قدرت و سایر مشخصات تراشه ای را که در بطن گوشی تکنون پاپ ۵ پرو جای گرفته فاش نکرده است، اما این آنچه مشخص شده است این است که آن تراشه توسط 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی پشتیبانی می شود که با توجه به میزان بسیار پایین فضای ذخیره سازی داخلی از اسلات کارت میکرو اس دی برای افزایش دادن فضای حافظه استفاده شده است.

 بنابراین، این گوشی می تواند از کارت میکرو اس دی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی کند و کاربران می توانند با خرید حافظه جانبی کارت میکرو اس دی میزان حافظه را ارتقا دهند و از این بابت نگرانی نداشته باشند.

گوشی هوشمند تکنو پاپ ۵ پرو برای عکاسی نیز در پنل پشتی از ماژول تک گانه بهره می برد و تنها حسگر آن فقط ۸ مگاپیکسلی واید است که با لنز هوش مصنوعی ثانویه می تواند نیازهای ضروری کاربر را رفع کند. این حسگر در مقابل سنسورهای با کیفیت بالای اکثر گوشی های هوشمند برندهای معتبر هیچ حرفی برای گفتن ندارد.

پنل پشتی تکنو پاپ ۵ پرو - چیکاو

برنامه دوربین حالت پرتره هوش مصنوعی، حالت HDR، و از فیلترها پشتیبانی می کند. برای عکس های سلفی نیز در بالای صفحه نمایش این گوشی از یک حسگر دوربین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و فلاش جلو بهره می برد.

باتری گوشی تکنو پاپ ۵ پرو اما از حجم بسیار بالایی برخوردار شده است و دارای ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به احتمال زیاد تنها نقطه قوت این گوشی هوشمند تکنو خواهد بود. ادعا می شود که این باتری غول پیکر می تواند تا 54 ساعت مکالمه یا 120 ساعت پخش موسیقی را ارائه دهد. همچنین چندین بهینه سازی نرم افزاری مانند ویژگی Battery Lab و حالت اختصاصی Ultra Power Saving روی آن وجود دارد.

پشتیبانی از 14 زبان منطقه ای از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند ارزان قیمت است. نکته جالب توجه در این جا است که این گوشی حتی دارای رتبه IPX2 برای مقاومت در برابر پاشش آب است.

گوشی تکنو پاپ ۵ پرو آبی - چیکاو

این گوشی هوشمند به طور پیش فرض و به محض خروج از جعبه، نسخه سیستم عامل اندروید 11 گو ادیشن (Android 11 Go edition) را اجرا می کند، در حالی که رابط کاربری HiOS این شرکت در بالای سیستم عامل شروع به کار می کند. گوشی هوشمند پاپ ۵ پرو برند تکنو تنها در یک پیکر بندی با 3 گیگابایت حافظه رم بعلاوه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی عرضه می شود. این گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی تکنو با برچسب قیمت 8499 روپیه در بازار گوشی های هوشمند هند در دسترس علاقه مندان و خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.