گوشی تکنو کامون ۱۸ آی با تراشه هلیو جی ۸۵ مدیاتک به طور رسمی معرفی می شود

ترانسشن هلدینگ تمام تلاش خود را برای گسترش حضور خود در خارج از چین انجام می‌دهد. مجموعه‌ای که پشت برندهای گوشی‌های هوشمند تکنو (Tecno)، اینفینیکس (Infinix) و ایتل (Itel) قرار دارد. این شرکت تقریباً هر ماه دستگاه‌های جدیدی را برای برخی از بازارهای کلیدی خود عرضه می‌کند. این برند همچنان که در حال گسترش حضور خود در بازارهای جهانی بوده اما همیشه به عنوان یک برند قوی در آفریقا حضور داشته است. امروز این برند گوشی تکنو کامون ۱۸ آی  (Tecno Camon 18i) را در نیجریه معرفی می‌کند. همراه چیکاو باشید.

گوشی تکنو کامون ۱۸ آی دستگاه کاملاً جدیدی است که اکنون پس از معرفی چندین برادر و خواهر خود با نام‌های تکنو کامون ۱۸ و تکنو کامون ۱۸ پی (Camon 18p) به بازار عرضه می‌شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی، تراشه هلیو جی ۸۵ مدیاتک و باتری بزرگی است. طبق یک گزارش، این دستگاه اگرچه هنوز در وب سایت این شرکت ظاهر نشده است، اما در حال حاضر در منطقه موجود است.

گوشی تکنو کامون ۱۸ آی فقط در یک نسخه عرضه می‌شود که دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. این گوشی با قیمت حدود ۱۸۹ دلار آمریکا در دسترس کاربران نیجریه‌ای قرار می‌گیرد.

 این دستگاه در رنگ‌های مختلف موجود می‌شود. با این حال، این شرکت نام این رنگ‌ها را مشخص نکرده است. در سراسر فروشگاه‌های مجاز تکنو در کشور موجود است.

مشخصات گوشی تکنو کامون ۱۸ آی - چیکاو

  • مشخصات گوشی تکنو کامون ۱۸ آی

نکته جالب این است که تکنو کامون ۱۸ آی شبیه گوشی تکنو کامون ۱۷ است که اندکی تغییرات روی آن اعمال شده است. این دستگاه همچنین دارای همان شماره مدل کامون ۱۷ است. ظاهراً تکنو دیگر به اندازه کافی کامون ۱۷ نمی‌فروخت اما همچنان موجودی زیادی داشت. بنابراین انتخاب آن شرکت این بود که یک آرایش جدید در گوشی قرار دهد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل است و سیستم  دوربین آن از یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل عقب بهره می‌برد که دوربین اصلی ان از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و همچنین دو سنسور ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر سنسورهای این ماژول هستند.

گوشی تکنو کامون ۱۸ ای در داخل بدنه از پردازنده عالی هلیو جی ۸۵ مدیاتک بهره می‌برد که با پردازنده گرافیکی Mali G52 همراه شده است. این گوشی قدرت خود را از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی تکنو کامون ۱۸ آی - چیکاو

در حالی که برخی از برندهای رایج دستگاه‌هایی را با پشتیبانی از پورت‌های micro USB عرضه می کنند، دیدن پورت USB C در این گوشی ارزان‌قیمت خبر بسیار خوبی است. همچنین در صورتی که ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی ذخیره سازی برای شما کافی نباشد، می‌توانید با استفاده از حافظه جانبی کارت میکرو اس دی حافظه آن را به اندازه مورد نیاز خود افزایش دهید. این دستگاه دارای پشتیبانی از دو سیم کارت و اتصال ۴جی بوده و به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید ۱۱ را به طور مستقیم اجرا می کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.