هفته‌ی داغ برگزاری رویدادهای فناوری:  اپل  آیفون ۱۳ را، تکنو و اینفنیکس هم محصولات جدید خود را معرفی می کنند

اگر از علاقه‌مندان به رویدادهای گوشی‌های هوشمند هستید، برگزاری رویدادهای این هفته‌ را از دست ندهید که هفته‌ی پربار و شلوغی را پیش رو خواهیم داشت.مخصوصاً کسانی که طرفدار اپل هستند، منتظر رونمایی از آیفون‌های ۱۳، آیپدها، ساعت‌های هوشمند و دیگر محصولات جدید اپل باشید. این شرکت آمریکایی چندین محصول جدید خود را در این هفته عرضه خواهد کرد که تیتر اول روزنامه‌ها خواهند بود. برای طرفداران غیر اپل، چیزهای هیجان‌انگیز دیگری نیز در راه است. شیائومی و هواوی هر دو در این هفته رویدادهایی را برگزار می‌کنند و از چندین محصول جدید نیز رونمایی خواهند کرد. در اینجا خلاصه‌ای از آنچه هفته آینده در راه است به اطلاع شما می‌رسد. برای اطلاع از مهم‌ترین خبرهای این رویدادها با چیکاو همراه باشید.

  • ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور): تکنو گوشی اسپارک ۸ را معرفی می‌کند

برند تکنو (Tecno) که به شرکت Transsion Holdings، تعلق دارد این هفته‌ی را با عرضه تلفن‌های هوشمند سری اسپارک ۸  (Spark 8) آغاز می‌کند. در حال حاضر تلفن پایه از این سری گوشی‌های هوشمند این برند در نیجریه معرفی و عرضه شده است اما قرار است تا در هفته آینده راهی هند ‌شود. اطلاعات موجود درباره‌ی مشخصات این تلفن همراه تکنو بسیار اندک است اما همین اندازه می‌توان گفت که این گوشی هوشمند را تکنو را با استفاده از اندروید ۱۱ نسخه‌ی گو ادیشن  (Android 11  Go Edition (عرضه می‌کند.

تکنو این تلفن ارزان قیمت را با نمایشگری که وضوح اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد، عرضه می‌کند. رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، حسگر اصلی پنل پشت ۱۶ مگاپیکسلی، حسگر سلفی ۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات و همچنین پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G از دیگر مشخصات این گوشی پایین‌رده است.

  • ۱۳ سپتامبر(۲۲ شهریور): اینفنیکس زرو ایکس

یکی دیگر از برندهای شرکت Transsion Holdings، برند اینفنیکس Infinix است که مانند برند تکنو در زمینه‌ی تولید گوشی‌های همراه ارزان قیمت فعالیت دارد. این برند نیز قرار است در ۱۳ سپتامبر تلفن هوشمند جدیدی را معرفی می‌کند.

اینفنیکس زرو ایکس - چیکاو

گزارش شده است که گوشی هوشمند اینفنیکس زیرو ایکس Infinix Zero X پردازنده هلیو جی ۹۶ مدیاتک (Helio G 96) را در داخل بدنه  خود قرار داده است. علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می‌کند و یک ماژول دوربین سه‌گانه در قسمت پنل عقب این تلفن وجود دارد که شامل یک سنسور با لنز پریسکوپ است. این گوشی همراه در ۱۳ سپتامبر معرفی خواهد شد.

  • ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور): اپل ستاره رویدادهای این هفته، محصولات خود را معرفی می‌کند

سرانجام، ۱۴ سپتامبر از راه می‌رسد. دلهره‌ها به به شدت افزایش یافته است. رویداد اپل بر تمام رویدادهای دیگر سایه انداخته و همه را تحت شعاع خود قرار داده است. شاید اگر رویداد اپل قرار نبود برگزار شود، هرکدام از رویدادهای دیگر به نوبه‌ی خود مهم بودند و بسیاری به آن ها توجه می‌کردند اما سایه‌ی اپل چنان سنگین است که همه بی صبرانه فقط منتظر رویداد اپل هستند تا زودتر شروع شود. انتظاری که یک سال طرفداران این برند را معطل خود کرده و چه بسا نتواند بسیاری از انتظارات آن ها را برآورده کند که ظاهراً آن طور که بوی آن به مشام می‌رسد، همین طور است.

سری جدید آیفون ۱۳ - چیکاو

اپل در روز سه شنبه ۱۴ سپتامبر رویدادی را برای رونمایی و معرفی از محصولات جدید خود برنامه ریزی کرده است. انتظار می‌رود سری جدید آیفون ۱۳، سری اپل واچ ۷، آیپدهای جدید و همچنین از لپ‌تاپ‌های مک بوک‌ جدید رونمایی شود.

آیفون‌های جدید برجسته‌ترین محصولات و ستارگان این رویداد خواهند بود که معرفی آن‌ها به صورت زنده پخش می‌شود. گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس دارای پردازنده قدرتمند جدید، بریدگی کوچکتر، باتری‌های بزرگتر و پشتیبانی از شارژ سریعتر خواهند بود. هرچند که اپل داغ استفاده از نرخ نوسازی بالاتر از ۶۰ هرتز برای گوشی‌های هوشمند آیفون خود را باز هم بر دل طرفداران خود می‌گذارد تا باز یک سال دیگر را با حسرت و ناکامی، خشم و ناراحتی، انتظار بکشند تا شاید سرانجام این شرکت بسیار محبوب و اما به شدت مغضوب آن‌ها به ندای خواسته‌های کاربران خود گوش دهد و گوشی‌هایی را که گران‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار لقب دارند، حداقل این فناوری معمولی را که حتی اکنون دیگر حتی به گوشی‌های میان رده و گاه پایین‌رده‌ی اردوگاه اندرویدی‌ها نیز راه یافته، منت بگذارد و در آن‌ها ارائه دهد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.