تکنو اولین لنز ماکرو تلسکوپی جهان را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد

تکنو در اواسط دسامبر(اوایل دی ماه) از فناوری تغییر حسگر IS خود برای دوربین‌های گوشی‌های هوشمند استفاده کرد و اکنون یک لنز ماکرو تلسکوپی را معرفی می‌کند که قول می‌دهد نه تنها کیفیت عکس‌های ماکرو را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، بلکه کل تجربه عکس گرفتن از اشیای بسیار ریز را نیز بهبود بخشد. همراه چیکاو باشید.

لنز ماکرو تله فوتو که در ماژول دوربین پنل پشتی گوشی هوشمند تکنو آرمیده، در زمانی که کاربر قصد داشته باشد تا عکس‌های مینیاتوری یا عکاسی ماکرو انجام دهد، از داخل بدنه خود خارج می‌شود و به کاربر این امکان را می‌دهد تا در هنگام عکاسی مینیاتوری از اشیای ریز بدون نیاز به نزدیک شدن بیش از حد به سوژه، عکس‌های دقیق مینیاتوری بگیرد به طوری که وقتی عکس ثبت شده مشاهده شود تصور می‌شود که کاربر انگار به سوژه نزدیک شده یا این که دوربین گوشی خود را به آن شیء نزدیک کرده است. در حالی که برای ثبت عکس های ماکرو با استفاده از این گوشی هوشمند تکنون به هیچ عنوان لازم نیست که کاربر به سوژه نزدیک شود یا دوربین خود را بیش از حد به آن نزدیک کند.

ساختار لنز ماکرو تلسکوپی تکنو - چیکاو

تکنو برای ثبت عکس‌های ماکرو بون نیاز برای نزدیک شدن بیش از حد به سوژه به لطف استفاده از دوربینی که قادر به زوم ۵ برابری اپتیکال است میسر و ممکن می‌سازد. این شرکت ادعا می کند که میزان زوم اپتیکال ۵ برابری را که دوربین این گوشی هوشمند تکنو ارائه می دهد، نتیجه نهایی عکس‌هایی که ثبت می‌شوند، از نظر ثبت جزئیات، کیفیت رنگ ، دقت و سایر اجزای عکس، با عکس‌هایی که توسط دوربین اصلی ثبت و ضبط می‌شوند هیچ تفاوتی نداشته و قابل مقایسه هستند.

استفاده از این فناوری کاملاً ابتکار جدیدی است که قبلاً با دوربین های ماکرو فعلی مشاهده نشده بودند. این فناوری همچنین به شرکت‌های گوشی ساز اجازه می دهد تا برای دوربین های گوشی های  هوشمندی که تولید می کنند از دیافراگم های بزرگتری استفاده کنند که باعث افزایش کیفیت عکس های گرفته شده می‌شود.

لنز ماکرو تله فوتو تکنو - چیکاو

استفاده از این فناوری در دوربین های گوشی های هوشمند باعث می شود تا کسانی که به گرفتن عکس با دوربین گوشی خود علاقه دارند، عکس‌های بهتر و باکیفیت‌تری را ثبت کنند. علاوه بر این، تکنو می‌گوید که دوربین این گوشی هوشمند کاملاً جمع و جور طراحی شده است و نیازی به محفظه بزرگ ندارد، اما در ارائه مشخصات دقیق ناکام مانده است.

عکس‌های ماکرو بون تکنو - چیکاو

این شرکت دقیقاً اعلام نکرده است که این گوشی جدید تکنو که از این لنز ماکرو تلسکوپی جدید بهره می‌برد، در چه تاریخی روانه ویترین فروشگاه‌های بازار گوشی هوشمند خواهد شد و کاربران در چه تاریخی می‌توانند امیدوار باشند که این گوشی جدید تکنو را در دست خواهند گرفت. به هر حال، هرچند که تاریخ عرضه آن اعلام نشده است اما می‌توان امیدوار بود که این تلفن هوشمند تکنو با لنز تلسکوپی جدید خود،مطمئناً در سال جدید میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.