افشای تصاویر پویا از اوپو فایند ایکس ۵ پرو مشخصات کلیدی آن را فاش می کند

انتظار می‌رود اوپو فایند ایکس ۵ پرو تا ماه مارس در بازارهای جهانی به صورت رسمی عرضه شود. مدل‌های دیگری مانند اوپو فایند ایکس ۵( Oppo Find X5) و اوپو فایند ایکس ۵ لایت (Oppo Find X5 Lite) نیز احتمالاً با مدل پرو به طور رسمی معرفی می‌شوند. افشای خبر جدیدی که در Coolapk منتشر شده است، تصاویری پویا از گوشی هوشمند اوپو فایند ۵ ایکس پرو نیز به نمایش می‌گذارد. این خبر فاش شده همچنین مشخصات کلیدی دستگاه را نیز آشکار کرده است. همراه چیکاو باشید.

  • عکس‌های پویا از گوشی اوپو فایند ۵ ایکس پرو

تصاویری که در سایت چینی منتشر شده است، نمای جلو و عقب دستگاه را نشان می‌دهد. با این حال، این تصاویر قسمت‌های بالا و پایین گوشی را نشان نمی‌دهند. شماره مدل CPH2305 ذکر شده در دستگاه نشان می‌دهد که تصاویر متعلق به مدل جهانی آن است. این شماره مدل قبلاً در گواهینامه مخابرات اندونزی و TKDN در دسامبر ۲۰۲۱ مشاهده شده است.

از نظر طراحی،اوپو فایند ایکس ۵ پرو دارای یک صفحه نمایش لبه خمیده در جلو است که ظاهراً دارای یک حفره هول پانچ در قسمت وسط ضلع بالای آن است. قسمت پشتی دستگاه دارای یک ماژول دوربین نامنظم است که متن «powered by MariSilicion» درون آن قرار دارد. گوشه سمت راست پشت گوشی دارای مارک OPPO و هاسلبلاد ( Hasselblad) است.

سال گذشته، وان پلاس با هاسلبلاد همکاری کرد تا تجربه عکاسی بهینه را در سری وان پلاس ۹ (OnePlus 9) ارائه دهد. وان پلاس در اواسط سال ۲۰۲۱ با اوپو ادغام شد. از این رو، به نظر می‌رسد که ماژول دوربین پرچمداران آینده اوپو ممکن است دارای نام تجاری هاسلبلاد نیز باشند.

عکس‌های پویا از گوشی اوپو فایند ۵ ایکس پرو - چیکاو

  • مشخصات اوپو فایند ۵ ایکس بر اساس شایعات

مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که اوپو فایند ایکس ۵ دارای صفحه نمایش سوپر آمولد  LTPO 2.0 است که وضوح 2K و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند دارای دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 است. ماژول دوربین پشتی آن دارای یک حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر OIS است. این دوربین با یک لنز ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 و یک دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی سامسونگ S5K3M5  همراه شده است.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه گوشی هوشمند اوپو فایند ۵ ایکس پرو  وجود دارد. این دستگاه از شارژ سریع ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم، ۳ گیگابایت رم مجازی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری ColorOS 12.1 عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.