سری وان پلاس 9 در اولین روز عرضه خود با استقبال خوبی از طرف کاربران رو به رو شد

همان طور که انتظار می رفت از سری وان پلاس 9 استقبال گسترده ای شد به طوری که فروش آن در روز اول 3 برابر بیشتر از مدل قبلی یعنی سری 8 بود. استقبال از گوشی وان پلاس 9 رکورد جدیدی را برای این برند ثبت کرد. بالاخره گوشی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو پس از هفته ها هیاهو و خبر سازی ارائه شدند. همراه چیکاو باشید.

مدیر عامل کمپانی وان پلاس، پیت لاو، در توییتی اعلام کرد که فروش وان پلاس 9 در اولین روز از سری قبلی آن حدود 3 برابر بیشتر بوده است. 

به نقل از gsmarena، کمپانی وان پلاس در همکاری خود با شرکت هاسلبلاد موفق عمل کرده است و همانطور که در تبلیغات و رویداد معرفی درباره کیفیت دوربین های خود توضیح داد، توانسته است کاربران زیادی را به خود جذب کرده و رضایت آن را کسب کند. بنابراین همکاری این شرکت با Hasselblad در جذب کاربران و افزایش فروش محصول نقش کاملاً تأثیر گذاری داشته است. 

قابلیت های به کار گرفته شده در دوربین های این دستگاه امکان عکس برداری با کیفیت بالا در محیط کم نور را فراهم می کند. 

علاوه بر گوشی های وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو شاهد محصول دیگری با نام وان پلاس 9R بودیم که گفته می شود همان وان پلاس 8T است که به پردازنده اسنپدراگون 870 و صفحه نمایش 120 هرتزی مجهز می باشد. تا کنون این دستگاه تنها در بازار هند عرضه شده است و خبری درباره ارائه آن در بازار های جهانی منتشر نشده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.