اوپو فایند ۵ ایکس لایت احتمالاً نسخه تغییر نام تجاری این گوشی خواهد بود

انتظار می رود اوپو گوشی های هوشمند اوپو فایند ایکس ۵  (OPPO Find X5)، اوپو فایند ایکس ۵ پرو  (Find X5 Pro) و اوپو فایند ایکس ۵ لایت  (Find X5 Lite) را در ماه مارس ۲۰۲۲ (اواخر اسفند ۱۴۰۰ تا اوایل فروردین ۱۴۰۱) در بازارهای جهانی معرفی کند. یک نسخه گواهینامه اتحادیه اروپا که توسط افشاگر خبرهای فناوری که با نام Sudhanshu Ambhore فعالیت می‌کند، مشاهده شده است. در این نسخه این موضوع نشان داده شده است که گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس ۵ لایت در واقع نسخه تغییر نام تجاری از گوشی هوشمند قبلی این برند با نام اوپو رنو ۷ مجهز به ۵جی  (OPPO Reno7 5G) خواهد بود که در گذشته نه چندان دور توسط این برند در بازار چین عرضه شده است. همراه چیکاو باشید.

این افشاگر خبرهای فناوری راجع به این موضوع یک توییت به اشتراک می گذارد که متن آن از این قرار است:

« گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ مجهز به ۵جی با نام اوپو فایند ایکس ۵ لایت در بازارهای کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.»

پنل پشتی و رنگ بندی گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس ۵ لایت - چیکاو

همان طور که در توییت بالا مشاهده می شود، یک تلفن اوپو با شماره مدل CPH2371 در یک پلت فرم گواهی اتحادیه اروپا ظاهر شده است. لیست ها نشان می دهد که گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ مجهز به ۵جی ممکن است در بازارهای خارج از چین با نام جدید اوپو فایند ایکس ۵  لایت در دسترس کاربران قرار گیرد. بنابراین اگر این موضوع درست باشد، زبان طراحی اوپو فایند ایکس ۵ لایت مشابه با زبان طراحی گوشی های اوپو فایند ایکس ۵ و اوپو فایند ایکس ۵ پرو نخواهد بود که انتظار می‌رود با ماژول دوربین ذوزنقه‌ای شکل نامنظم به سوی ویترین فروشگاه‌های گوشی هوشمند روانه شود.

  • مشخصات گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس ۵ لایت بر اساس شایعات

اوپو فایند ایکس ۵ لایت می تواند با همان مشخصات موجود در نسخه چینی گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ مجهز به پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی باشد. ممکن است صفحه نمایش این گوشی نیز همان قطر 6.43 اینچی را داشته باشد و از نوع سوپر آمولد در پنل جلو قرار گیرد.. صفحه نمایش این گوشی هوشمند اوپو با وضوح فول اچ‌دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل عرضه شده و از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. حسگر اثر انگشت آن نیز برای امنیت بیشتر در زیر صفحه نمایش این گوشی نصب خواهد شد.

مشخصات گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس ۵ لایت بر اساس شایعات - چیکاو

گوشی هوشمند اوپو فایند ۵ ایکس لایت از تراشه میان رده اسنپدراگون  ۷۷۸ جی کوالکام پلتفرم موبایل  (Snapdragon 778G) قدرت می‌گیرد که در بطن آن جای گرفته است. این گوشی به 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز خواهد شد و علاوه بر آن انتظار می‌رود که سیستم‌عامل اندروید 11 مجهز شود و رابط کاربری اختصاصی گوشی های هوشمند اوپو یعنی ColorOS 12 را به طور پیش فرض در بالای این سیستم عامل اجرا کند.

اوپو فایند ایکس ۵ لایت ممکن است برای پنل جلو از یک حسگر 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که در داخل حفره هول پانچ قرار خواهد گرفت و برای عکس های سلفی و تماس های تصویری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی نیز ممکن است از نوع سه گانه باشد که شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود و علاوه بر آن از یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین ممکن است که این گوشی برای تأمین برق مورد نیاز خود به یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی که دربطن خود جای می‌دهد، متکی باشد، ضمن آن که از شارژ سریع 60 نیز واتی پشتیبانی می کند. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت اوپو فایند ایکس ۵ لایت در دسترس قرار ندارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.