سامسونگ به دلیل کمبود تراشه قیمت های گوشی های سری اس ۲۲ را افزایش خواهد داد

انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر، سامسونگ نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس خود را معرفی کند. قبل از عرضه رسمی این گوشی ها که انتظار می رود که در 8 فوریه (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) آینده انجام شود، جزئیات زیادی از مشخصات گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ ( Galaxy S22) به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. همراه چیکاو باشید.

اکنون، آخرین گزارشی که از کره جنوبی در دسترس قرار گرفته است، حکایت از افزایش قیمت این سری از گوشی های آتی برند سامسونگ دارد. در این گزارش ادعا شده است که سامسونگ، احتمال داده می شود که به دلیل کمبود جهانی تراشه ها، گوشی‌های سری گلکسی اس 22 سامسونگ آینده خود را ممکن است با افزایش قیمت روانه بازارهای جهانی کند.

قیمت چندین قطعه مهم برای این سری از گوشی های هوشمند سامسونگ تاکنون بین 30 تا 40 درصد افزایش یافته است ضمن آن که قیمت تراشه های مدیریت انرژی و تراشه های حسگر تصویر نیز بین 10 تا 15 درصد افزایش یافته است. این گزارش اشاره می کند که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 22 می تواند قیمت اولیه 899 دلار داشته باشد که در مقایسه با نسل قبلی خود حدود 100 دلار بیشتر خواهد بود.

گوشی های سری اس ۲۲ قرمز و مشکی و سفید - چیکاو

با این حال، برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که به دلیل رقابت فزاینده اپل و برندهای چینی، این شرکت هنوز در این مورد تصمیم قاطعی اتخاذ نکرده است و این احتمال را نیز نمی توان رد کرد که این شرکت گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ خود را با همان برچسب قیمتی نسل پیشین یعنی به همان قیمت سری گلکسی اس ۲۱ روانه بازارهای داخلی و جهانی کند.

سامسونگ گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ را در سه نسخه روانه بازار خواهد کرد که عبارتند از گلکسی اس ۲۲ ساده یا معمولی که به آن نسخه استاندارد نیز گفته می شود ( Galaxy S22)، گلکسی اس ۲۲ پلاس ( S22 Plus) و سومین نسخه نیز گلکسی اس ۲۲ اولترا ( S22 Ultra) که این گوشی هوشمند آخری را می توان گل سر سبد و بالاترین و قدرتمندترین این سری دانست که اتفاقاً از نظر برچسب قیمتی نیز از دو گوشی هوشمند خواهر و برادر خود در این سری بسیار گران قیمت تر است.

 این گوشی‌ها بسته به منطقه ای که در بازار های آن ناحیه یا کشور در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت از تراشه متفاوتی استفاده می کنند که این تارشه نیز عبارتند از پردازنده آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1) یا پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ ( Exynos 2200) که این پردازنده را خود شرکت سامسونگ طراحی و تولید می کند.

انتظار می رود گلکسی اس 22 استاندارد یک پرچمدار جمع و جور از این غول دنیای فناوری کره جنوبی باشد و صفحه نمایش 6.06 اینچی داشته باشد و بتواند حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه دهد. از سوی دیگر، مدل‌های گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا بالاترین روشنایی را در میان این سری از تلفن‌ها و چه بسا در میان تمام گوشی های هوشمند بازار کل جهان داشته باشند. این دو گوشی پرچمدار آتی سامسونگ حداکثر روشنایی 1750 نیت و نسبت کنتراست ۳ میلیون به یک ( 3,000,000:1( را ارائه می‌کنند.

پنل پشتی و صفحه نمایش گوشی های سری اس ۲۲ - چیکاو

گلکسی اس 22 پلاس ظاهرا دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی خواهد بود در حالی که صفحه نمایش گلکسی اس 22 اولترا 6.81 اینچ است. مدل گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ دارای یک شیار برای نگه داشتن قلم S-Pen است. این گوشی قرار است با قلم اس پن خود برخی از قابلیت ها و امکانات گوشی های سری نوت سامسونگ را ارائه دهد که آن سری از گوشی های سامسونگ ظاهراً دیگر تولید و در بازار عرضه نخواهند شد. برای شارژ، گفته می‌شود این گوشی‌ها با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی جدید این شرکت عرضه می‌شوند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.