اوپو فایند ان در چین عرضه شد، ارزش فروش مجدد به 1880 دلار رسید

گوشی تاشوی اوپوفایند پس از ماه‌ها شایعات و افشاگری‌ها و به دنبال آن‌عدم اطمینان از تولید و عرضه این گوشی تاشو، سرانجام اوپو در این ماه همه را با عرضه اولین گوشی هوشمند تاشو خود با نام اوپو فایند ان ( Oppo Find N) شگفت‌زده کرد. علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی تاشوی اوپو از چنان کیفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار است که این طور به نظر می‌رسد که از آنچه در حال حاضر در بازار عرضه می‌شود، بسیار بهتر است. همراه چیکاو باشید.

این دستگاه در چین عرضه شده است و به نظر می‌رسد که مشتریان برای به دست آوردن آن با یکدیگر می‌جنگند. این شرکت فروش خود را با تعداد محدودی از این اسمارت فون تاشو آغاز کرد و تنها پس از چند ثانیه، تمام موجودی گوشی تاشوی اوپو فایند ان به فروش رسید. اکنون گزارش‌ها از چین حاکی از آن است که قیمت‌های فروش مجدد این گوشی هوشمند در بازار ثانویه یا بازاری که خریداران گوشی دریافتی را مجدداً می‌فروشند به ۱۸۸۰ دلار رسیده است.

گوشی تاشوی اوپو فایند ان با قیمت تقریباً 2000 دلار در بازار پس از فروش فروخته می شود - چیکاو

  • گوشی تاشوی اوپو فایند ان با قیمت تقریباً 2000 دلار در بازار پس از فروش فروخته می شود

گوشی تاشوی اوپو فایند ان در دو نسخه تولید و عرضه می‌شود. نسخه معمولی یا استاندارد این گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به فروش می‌رسد. در حال حاضر این گوشی تاشو را می‌توان را در بازار ثانویه، یعنی از کسانی که آن را موفق شده‌اند از شرکت خریداری و دریافت کنند، با قیمت ۹۲۹۹ یوان (۱۴۵۷ دلار) خریداری کرد.

 نسخه رده بالای این گوشی تاشوی اوپو در حال حاضر با رقم  چشمگیر و عجیب ۱۲۰۰۰ یوان یوان (۱۸۸۰ دلار) خرید و فروش می‌شود. این نسخه از این گوشی تاشو اوپو با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود.

شایان ذکر است که برای یادآوری قیمت شرکتی این گوشی تاشو، مدل پایه به طور رسمی توسط اوپو با قیمت مناسب ۷۶۹۹ یوان (۱۲۰۶ دلار) به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه بالاتر با قیمت ۸۹۹۹ یوان (۱۴۱۰ دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند تاشوی اوپو دستگاهی به مراتب بسیار فراتر از گوشی‌های هوشمند معمولی است، اما حتی قیمت بازار به اصطلاح آزاد این اسمارت فون نسبت به  گوشی‌های تاشوی موجود در بازار خیلی گران نیست. چند سال پیش، این دستگاه‌ها به راحتی به قیمت ۲۰۰۰ دلار خرید و فروش می‌شدند.

صفحه نمایش گوشی تاشوی اوپو فایند ان - چیکاو

عرضه فعلی این گوشی تاشوی فعلی اوپو فایند ان درواقع می‌توان گفت که یک فروش محدود برای به دست آوردن اطلاعاتی درباره میزان استقبال بازار از این کالا بود اما فروش رسمی آن قرار است از پنجشنبه آینده، ۲۳ دسامبر (۲ دی ماه) در چین آغاز شود.

اوپو همچنین تایید کرده است که این دستگاه در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند. مطمئناً برای مشتریان بین المللی که رویای خرید این گوشی تاشو جدید اوپو را در سر می‌پرورانند، خبر خیلی بدی به نظر می‌رسد. در حال حاضر، حداقل دستگاهی که در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود گوشی‌های تاشوی برند سامسونگ است و این شرکت فناوری گوشی‌های تاشو را برای بازار جهانی در دست دارد. ضمن آن که باز هم بازار جهانی گوشی‌های تاشو به دلیل عدم حضور برندهای دیگر همچنان برای برند سامسونگ محفوظ خواهند ماند و هیچ رقیب دیگری در حال حاضر برای آن وجود ندارد.

گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ (Galaxy Z Fold3) که بسیار شبیه گوشی تاشوی اوپو فایند ان است، به طور گسترده در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار دارد و همچنین فروش بسیار بهتری را نسبت به مدل‌های قبلی خود برای سامسونگ به ارمغان می‌آورد.

مشخصات گوشی تاشو اوپو فایند ان - چیکاو

  • مشخصات گوشی تاشو اوپو فایند ان

در مورد مشخصات گوشی تاشوی اوپو فایند ان به طور خلاصه می‌توان گفت که این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۷.۱ اینچی با وضوح  WUSXGA و نرخ تازه سازی  ۱ تا ۱۲۰  هرتز را برای تصویر ارائه می‌دهد که نرخ تازه سازی تطبیقی نامیده می‌شود. علاوه بر آن، این گوشی دارای صفحه نمایش ثانویه یا بیرونی با سایز ۵.۴۹ اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس است که از نرخ تازه‌سازی استاندارد ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

این گوشی تاشوی پرچمدار اوپو از تراشه قدرتمند و پرچمدار نسل پیش کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ (Qualcomm Snapdragon 888 SoC) پلتفرم موبایل قدرت می‌گیرد و در دو نسخه با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت  و همچنین ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی روانه ویترین فروشگاه‌ها می‌شود. این گوشی تاشوی اوپو  رابط کاربری اختصاصی اوپو ColorOS 12 را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا می‌کند.

پنل پشتی گوشی تاشو اوپو فایند ان - چیکاو

در زمینه عکاسی نیز، این گوشی در پنل پشتی از ماژول سه‌گانه دوربین بهره می‌برد که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می کند. علاوه بر این، اوپو همچنین ۲ حسگر دیگر یعنی یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی و یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس‌های فوق عریض را با سنسور اصلی همراه کرده است.

این گوشی تاشوی اوپو در پنل جلو نیز به یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برای انجام تماس‌های تصویری و عکس و ویدیوهای سلفی مجهز شده است. است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت، پورت USB C، بلندگوهای استریو و وای فای ۶ است. اندازه باتری برای گوشی هوشمند تاشو با ظرفیت کل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت بسیار رضایت بخش است که با شارژر ۳۳ واتی SuperVOOC سریع شارژ می‌شود و همچنین دارای شارژ ۱۵ واتی AirVOOC است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.