اوپو رنو ۷ نسخه سال جدید در رنگ قرمز مخملی معرفی شد

گوشی اوپو رنو ۷ (Oppo Reno7) که ماه گذشته شرکت اوپو از آن رونمایی کرد دارای یک نسخه ویژه به نام اوپو رنو ۷ نیو یر ادیشن (Oppo Reno7 New Year Edition) بوده که به معنی گوشی هوشمند رنو ۷ نسخه مخصوص سال جدید است. این محصول در رنگ قرمز مخملی عرضه می‌شود و دارای لوگوی ببر Tiger بر روی پنل پشتی آن و در کنار نام اوپو است زیرا سال 2022 سال ببر در زودیاک چین است. همراه چیکاو باشید.

  • گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ نسخه مخصوص سال نو میلادی چه تفاوت‌هایی با دیگر نسخه‌های این گوشی هوشمند دارد؟

گوشی اوپو رنو ۷ نسخه مخصوص سال نو میلادی ۲۰۲۲ به غیر از رنگ قرمز مخملی بسیار زیبا و دلربایی که نصیب آن شده است و زیبایی خاص و چشم نوازی به آن می‌بخشد و همچنین درج لوگوی Tiger یا ببر بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ نسخه مخصوص سال نو میلادی، با نسخه استاندارد یا معمولی گوشی اوپو رنو ۷ هیچ گونه تفاوتی ندارد. هدف اصلی اوپو به بهانه سال نو میلادی فقط ارائه این گوشی هوشمند در یک رنگ بسیار جذاب و زیبا بوده است تا به این طریق نگاه کاربران بیشتری را به این گوشی جلب کند وگرنه کوچکترین تفاوتی با نسخه وانیلی یا معمولی آن ندارد.

این اسمارت فون بسیار زیبا و خوش رنگ در داخل بدنه از پردازنده میان رده سری ۷۰۰ کوالکام یعنی تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ کوالکام پلتفرم موبایل قدرت خود را به دست می‌آورد. صفحه نمایش این گوشی ۶.۴۳ اینچی و از نوع سوپر آمولد است. این نمایشگر از وضوح فول اچ دی پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن می‌تواند نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را برای تصویر نیز ارائه دهد. تلفن هوشمند اوپو رنو ۷ نسخه نیو یر ادیشن مخصوص کریسمس ۲۰۲۲ رابط کاربری اختصاصی اوپو یعنی ColorOS 12 را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ گوگل اجرا خواهد کرد.

اوپو رنو ۷ قرمز - چیکاو

این گوشی هوشمند برای عکاسی، چهار دوربین دارد که در پنل جلو یک دوربین 32 مگاپیکسلی در داخل سوراخ پانچ بالای نمایشگر تعبیه شده تا بتوان از آن برای انجام تماس های تصویری و همچنین ثبت عکس و ویدیوهای سلفی استفاده کرد. علاوه بر آن، در پنل پشتی نیز از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که این حسگرها در داخل یک جزیره مستطیلی بر روی پنل پشتی واقع شده‌اند. دوربین اصلی این ماژول یک حسگر 64 مگاپیکسلی است و همچنین، دو حسگر دیگر که یکی لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است و دیگری نیز  سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود، به یاری حسگر اصلی می‌شتایند.

گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ نیو یر ادیشن، برق مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که در داخل بدنه این گوشی قرار گرفته است . این باتری همچنین می‌تواند از شارژ سریع ۶۰ واتی بهره ببرد تا در کم‌ترین مدت زمان به طور کامل شارژ شود. این گوشی برای امنیت بیشتر گوشی حسگر اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش آن قرار داده است.

قیمت گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ نیو یر ادیشن نیز مانند مدل معمولی است، بنابراین شما برای رنگ جدید هیچگونه هزینه اضافی لازم نیست که پرداخت کنید. مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی 2699 یوان (در حدود 425 دلار آمریکا / 375 یورو) قیمت دارد و با هزینه اضافی 300 یوان (45 دلار / 40 یورو) می‌توانید نسخه دیگری این گوشی را با فضای ذخیره سازی دو برابری را به دست آورید.

گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ نسخه مخصوص سال نو میلادی چه تفاوت‌هایی با دیگر نسخه‌های این گوشی هوشمند دارد؟ - چیکاو

اگر نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی را انتخاب کنید، باید 3299 یوان (در حدود ۵۲۰ دلار آمریکا یا معادل ۴۵۵ یورو) هزینه کنید. نسخه جدید مخصوص سال نو میلادی ۲۰۲۲ نیز از تاریخ 27 دسامبر در چین از طریق وب سایت رسمی اوپو برای پیش خرید آماده می‌شود، اما بعید است که در بازارهای بین المللی عرضه شود. با این حال، هنگامی که اوپو این گوشی را در خارج از چین عرضه ‌کند، همچنان می‌توان شاهد معرفی گوشی اوپو رنو ۷ نیو یر ادیشن با نسخه مخصوص سال نو میلادی با رنگ قرمز مخملی بسیار زیبا آن اما بدون لوگوی Tiger در سطح جهانی باشیم.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.