سری اوپو رنو ۷ با لنز چشم گربه‌ای جدید سونی به صورت آنلاین عرضه می ‌شود

سری اوپو رنو ۷ قرار است در ۲۵ نوامبر  (۴ آذر ماه) در چین عرضه شود. پیش از عرضه، قیمت رنو ۷  (Reno 7)، رنو ۷ پرو (Reno 7 Pro) و رنو ۷ اس‌ای (Reno 7 SE) به همراه مشخصات کامل رنو ۷ اس‌ای و رنو ۷ پرو فاش شده است. در حال حاضر، آخرین افشای اطلاعات درست قبل از عرضه، جزئیات بیشتری از دوربین سری رنو ۷ اوپو به ما می‌دهد. اجازه دهید ویژگی دوربین سری رنو ۷ را با جزئیات بررسی کنیم. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارش Gizmochina، گوشی سری اوپو رنو ۷ اولین گوشی جهان خواهد بود که دارای لنز چشم گربه‌ای سونی IMX709 خواهد بود و انتظار می‌رود این دوربین سلفی در گوشی‌های رنو ۷ و رنو ۷ پرو استفاده شود. این گزارش همچنین می‌افزاید، اوپو ادعا کرده است که حسگر سونی IMX709 به همراه فناوری تصویر RGBW خود توسعه یافته می‌تواند تصاویری را با افزایش ۶۰ درصدی حساسیت به نور و همچنین کاهش ۳۵ درصدی نویز ثبت کند.

با توجه به افشای اطلاعات اخیر، انتظار می‌رود گوشی پرچمدار اوپو رنو ۷ پرو دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 در قسمت بالای پنل جلو باشد. علاوه بر این، سری رنو ۷ نیز از برآمدگی دوربین در پشت نهایت بهره را خواهد برد. توییتی از Abhishek Yadav نشان داد که سری اوپو رنو ۷ دارای یک نور LED منحصربه‌فرد در اطراف برآمدگی دوربین است که احتمالاً به عنوان چراغ اعلان LED عمل می‌کند یا همچنین می‌تواند یک نشانگر شارژ مفید باشد.

پنل پشتی گوشی پرچمدار اوپو رنو ۷ پرو - چیکاو

از نظر سایر مشخصات، گفته می‌شود که رنو ۷ پرو با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع سوپر آمولد و وضوح فول اچ دی پلاس عرضه می‌شود. این گوشی در داخل بدنه از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸  کوالکام قدرت می‌گیرد که با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. گفته می‌شود که این گوشی اوپو از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی بهره می‌برد که ظاهراً این سنسور  IMX 766  سونی است.

همچنین یک حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض سونی مدل IMX 355 و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر حسگرهای ماژول دوربین این گوشی خواهند بود. از نظر قیمت، اوپو رنو ۷ پرو با قیمت ۴۲۹۹ یوان (حدود ۵۰۲۵۰ روپیه یا در حدود ۶۷۹ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی شروع خواهد شد و نسخه‌هایی که از میزان رم و حافظه ذخیره سازی داخلی متفاوتی بهره ببرند، با قیمت‌های مختلفی ارائه خواهند شد.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.