تاریخ عرضه گلکسی اس۲۱ اف ای ممکن است در هفته دوم ژانویه ۲۰۲۲ باشد

به تازگی چندین گزارش ادعا کرده‌اند که سامسونگ قرار است که گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی اس ۲۱ اف ای یا فن ادیشن (Samsung Galaxy S21 FE) را که چهارمین عضو خانواده گلکسی اس ۲۱ سال ۲۰۲۱ است، سرانجام در هفته اول ژانویه ۲۰۲۲ عرضه ‌کند. با این حال، توییت جدیدی توسط ایوان بلاس (Evan Blass)، افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری و به خصوص اخبار مرتبط با محصولات شرکت سامسونگ، نشان می‌دهد که این رویداد رونمایی و معرفی این گوشی هوشمند ممکن است در هفته دوم همان ماه به طور رسمی انجام شود. همراه چیکاو باشید.

به احتمال زیاد شرکت کره جنوبی ممکن است نکته و اطلاعات جدیدی برای افشای مشخصات گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران نداشته باشد زیرا مشخصات کامل این تلفن همراه در طی شایعات فراوانی که در مورد این گوشی هوشمند انجام شده و افشاگری‌هایی که افشاگران معتبر انجام داده‌اند، تاکنون تمام جزئیات مهم این اسمارت فون از مشخصات گرفته تا حتی قیمت آن را فاش کرده‌اند.

ایوان بلس اکنون تصاویر جدیدی از از گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن را به اشتراک گذاشته است. در توییت ایوان بلس تاریخ ۱۱ ژانویه مشاهده می‌شود که می‌تواند تاریخ دقیق معرفی و عرضه گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ باشد. این تصاویر نشان می‌دهد که این گوشی با پشتیبانی از شبکه پنجم ارتباطات موبایلی ۵جی از طریق AT&T در ایالات متحده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ایوان بلس در توییت خود نوشته است:

« January 11th. pic.twitter.com/8uzkdzDoQd

— Ev (@evleaks) December 20, 2021»

شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران با پیکربندی‌های مختلف ازجمله ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد. قیمت عرضه اولیه این گوشی هوشمند ممکن است در ایالات متحده حدود ۶۹۹ دلار باشد. به گفته ایشان آگاروال «Ishan Agarwal »، افشاگر خبرهای فناوری، گلکسی اس ۲۱ به احتمال زیاد در ۲ نسخه در بریتانیا به ترتیب با برچسب قیمتی ۶۹۹ پوند و ۷۹۹ پوند عرضه خواهد شد.

پنل پشتی و رنگ بندی گلکسی اس۲۱ اف ای - چیکاو

  • مشخصات گلکسی اس۲۱ اف ای بر اساس شایعات

گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن دارای صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی سوپر آمولد با کیفیت فول اچ دی پلاس بوده و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی می‌کند. این گوشی در پنل جلو و در بالای صفحه نمایش از یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی پذیرایی می‌کند که برای استفاده در ثبت عکس‌ها و ویدئوهای تصویری و همچنین انجام تماس‌های تصویری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. علاوه بر آن در پنل پشتی نیز از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می کند که دوربین اصلی آن یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی واید مجهز به OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر بوده و همچنین یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دیگر برای عکاسی فوق عریض بعلاوه حسگر سوم که لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو است دیگر دوربین‌های این ماژول این اسمارت فون خواهند بود.

گوشی هوشمند نسخه فن ادیشن سامسونگ بسته به مناطق و بازارهای مختلف با قدرت گرفتن از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پلتفرم موبایل که پردازنده پرچمدار نسل قبلی این تراشه ساز است یا تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند گلکسی اف ای سامسونگ برای تأمین برق مورد نیاز از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی که در بطن آن جای گرفته است، انرژی خود را تأمین می کند که به فناوری پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز مجهز شده است. علاوه بر این موارد، این اسمارت فون همچنین از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گلکسی اس۲۱ اف ای بر اساس شایعات - چیکاو

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو و شاسی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP68 اشاره کرد که این استاندارد می‌گوید این گوشی سامسونگ در صورت قرار گرفتن تا عمق ۱.۵ متری آب برای مدت نیم ساعت دارای مقاومت بوده و آب به داخل این گوشی هوشمند نفوذ نمی‌کند اما نکته بسیار مهمی که کاربران این گوشی و سایر گوشی‌هایی که دارای این تأییده هستند باید کاملاً به آن توجه داشته باشند این است که توصیه می‌شود از قرار دادن این گوشی در معرض آب به طور اکید خودداری کنند زیرا در صورت نفوذ آب به داخل هیچکدام از شرکت‌های سازنده در این مورد، به هیچ عنوان ضمانت تعمیر آن را تقبل نخواهند کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.